Plaats reactie
20
Ik heb een klein gedeelte van jouw afbeelding uitgeknipt en laat die hieronder zien:
Afbeelding Ik heb een rood kader om de fout getrokken. De juiste naam is Fixlist.txt.
Jij hebt in de naam van dat bestand een spatie gezet achter Fixlist, zodat dit bij jou de naam is geworden: Fixlist .txt
Haal die spatie weg achter Fixlist door met rechts te klikken op Fixlist .txt en dan voor Naam wijzigen te kiezen.
21
Beste,
hier is fixlog.txt.
Ik weet niet hoe die spatie er komt hoor.
mvg
Patric
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
23
@porrelaar bedankt om Patric de aanwijzing te gebven.
Beste,

het probleem is niet direct hierna ontstaan, echter misschien wel na het koppelen met een kabel van mijn smartphone met de laptop.
Is dat lang geleden, anders zou je systeemherstel eens kunnen uitvoeren naar een punt voor dit probleem uitleg systeemherstel.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
24
heb reeds systeemherstel proberen uitvoeren, maar dit lukt niet. Geeft foutmelding en egt geen systeemherstel te kunnen uitvoeren. Het enige herstelpunt dat ik kreeg was 13/06, dus voor het probleem ontstaan op 15/06. Ook bij aankruisen om meerdere data te geven krijg ik geen andere punten
25
Hallo,

Na gescand te hebben met FRST merk je verbetering met je wifi?
We gaan eens kijken wat allemaal in je laptop zit:

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
Hallo,

Ja of de wifi verbinding goed blijft, we gaan wat anders proberen:
Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" noteer eerst wat allemaal is ingeschakeld (hoef je niet te plaatsen)
  • klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Ga nu even uittesten of de wifi verbinding blijft werken. (houd er rekening mee dat je even geen av heb)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
28
Beste,
een wonder is geschied hier, mijn wifi werkt weer, maar ik had toch graag nog een woordje uitleg terwijl ik vertel wat ik gedaan heb. Na uw laatste bericht trek ik de (LAN ? )kabel toch eens uit en klik op  het (met rood kluisje) wifi teken en krijg terug zonder beschikbare netwerken dat kleine kader. Onderaan klik ik terug op netwerkcentrum openen, hierin kies ik links "draadloze netwerken beheren". Hier zie ik één beschikbaar netwerk, nl telenet-Baert zoals door helpdesk van telenet de naam werd veranderd. Ik had dit vroeger reeds gedaan, maar er was geen netwerk meer te zien na een vroegere ingreep (weet niet meer wat juist) door iemand van jullie. Dan klik ik ergens op de blauwe balk ongeveer bovenaan, ik denk adapters of zo, dan zie ik de naam atherosAR9285 en kan ik de driver updaten (of zo). Dit doe k dus en het wifi teken krijgt nu een geel kleurtje. Ik klik en ik krijg nu wel een lijst van beschikbare netwerken, waaronder ook mijn telenet-Baert. Sleutel invoeren en wifi werkt terug, maar noemt nu telenet-Baert 2 in die lijst; echter de melding is "verbonden met telenet-Baert". Hoe komt dit nu?
Ik moet nu nog eens nakijken als mijn printer nog werkt, is ook draadloos.
mvg
Patric
29
mijn printer werkt dus niet, hoe kan ik het best terug verbinding krijgen? Die naam van het netwerk is veranderd, dat is de oorzaak zeker?
30
goldenrod schreef:mijn printer werkt dus niet, hoe kan ik het best terug verbinding krijgen? Die naam van het netwerk is veranderd, dat is de oorzaak zeker?
Ja de nieuwe naam moet je in stellen in de printer, als het goed is staat dat in de handleiding van je printer.

Ik had dit vroeger reeds gedaan, maar er was geen netwerk meer te zien na een vroegere ingreep (weet niet meer wat juist) door iemand van jullie.
Via FRST heb ik wel instellingen veranderd daarom was ook de vraag hoe ik het ging (ik dacht dat de kabel er daarvoor uit was gehaald)

Sleutel invoeren en wifi werkt terug, maar noemt nu telenet-Baert 2 in die lijst; echter de melding is "verbonden met telenet-Baert". Hoe komt dit nu?
Dit is normaal omdat de verbinding meerdere ingesteld mis geweest, hoef je je niet druk om te maken.

Als alles goed blijft werken mag je de gebruikte tools en de verkregen logjes weer verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.
PS zorg dat bij Opstarten alles weer staat zo het stond.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”