Plaats reactie
2
Hallo Sajuma.

Ik heb je vraag even van dit onderwerp afgesplitst:
viewtopic.php?f=264&t=3962&e=1

Je had stap 2 en 3 gedaan en kreeg toen een "media disconnected" dat kan wel eens gebeuren met dit soort acties.
Het is dan ook het beste dat je daarna een herstart van je computer of laptop doet, dan zou het daarna weer goed moeten zijn.

Kun je eens aangeven wat je voor apparatuur hebt en welk probleem zich op dit moment nog voordoet?
Greetings, Black Tiger.
3
Medion pc. Avm fritz!box modem. Ik heb eerst de probleemoplosser voor netwerken uitgevoerd. Die zei : "ethernet+wi-fi heeft geen geldige ip configuratie. De xml pagina kan niet worden weergeven. Kan xml-invoer niet lezen met opmaakmodel xsl. Ongeldige klassereeks. En bij " deze pc - netwerken - staat " netwekdetectie is uitgeschakeld. Netwerkcomputers en apparaten kunnen niet worden gedetecteerd.
4
Kun je het volgende eens voor me uitvoeren?

Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • Report IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed programs
    • List Devices
    Afbeelding
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Greetings, Black Tiger.
5
Heb net minitoolbox gedownl via mijn telefoon. Daarna uitgevoerd op de pc. Maar ik heb geen idee hoe ik dat mee kan sturen via mijn telefoon. Ik heb alleen internet (wi-fi) op mijn telefoon.
6
Ai, dan hebben we een beetje een probleem, want dat doe ik nooit dus heb ik geen kaas van gegeten. Misschien iemand anders?
Een andere optie is om de log op een usb stick te zetten en dan bij een kennis inloggen en het plaatsen.

Werkt je pc met kabel of met wifi?

Hoe dan ook kun je ook eens deze commando's proberen, soms werkt een en ander daarna ook weer.

Volg de onderstaande instructies om de  Afbeelding TCP/IP stack van Windows te resetten.
  • Ga naar start -> alle programma's ->  bureauaccessoires.
  • Klik met rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator.
  • Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.
    • netsh winsock reset
    • netsh int ip reset
    • ipconfig /release
    • ipconfig /renew
    • ipconfig /flushdns
  • Herstart de computer pas nadat alle commando's zijn uitgevoerd
Als het daarna werkt kun je snel de log plaatsen. :)
Greetings, Black Tiger.
7
Geen resultaat. Ik ga morgen een vriend vragen. In iedergeval hartstikke bedankt voor je tijd en aandacht, het word zeer gewaardeerd. Groetjes Sajuma
8
Graag gedaan. Als je een kabel gebruikt zou je evt. een andere kabel kunnen proberen. Ook een andere poort op de Fritzbox of de Fritz eens herstarten.
Anders lees ik 't morgen wel. Voor de rest graag gedaan uiteraard.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”