Op zich lijkt er met het netwerk niets aan de hand.
Er zijn echter wel enkele dingen die het probleem kunnen veroorzaken zag ik. Met name een AVG versie die een probleem oplevert en niet start.
Nog een foutmelding van Mbam en er was nog iets anders.
Wat ik zou willen adviseren is het volgende, kun je deze 2 zaken eens achter elkaar uitvoeren en dan kijken of het weer werkt?
Ga naar
start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op
CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt
CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando
sfc /scannow gevolgd door enter. (
Let op! de spatie na sfc)
Ga naar
start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de
opdrachtprompt en kies voor
uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je
findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de
/ en voor en na de
>.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje
sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Als dat gebeurt is nog even het volgende, pas herstarten nadat alle commando's gedaan zijn:
Volg de onderstaande instructies om de
TCP/IP stack van Windows te resetten.
- Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
- Klik met rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator.
- Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.
- netsh winsock reset
- netsh int ip reset
- ipconfig /release
- ipconfig /renew
- ipconfig /flushdns
- Herstart de computer pas nadat alle commando's zijn uitgevoerd