Gesloten
61
In je 2e screenshot, klik op Gedetailleerde informatie weergeven.
Post hiervan ook een screenshot.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
63
Curieus, je screenshot meld dat het probleem niet met probleemoplossing kan worden vastgesteld, terwijl je bijlage meld dat er geen problemen zijn.

Rechtsklik op Start.
Klik op Configuratiescherm - Probleemoplossing.
Klik aan de linkerkant op Alle weergeven.
Klik op Internetverbindingen en daarna op Volgende.
Wacht het resultaat af.
Maak hiervan een screenshot, upload het afbeeldingsbestand naar https://www.imgdumper.nl en post de downloadlink die je krijgt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
64
Dan krijg ik dezelfde uitslag als bij de netwerkverbindingen.

Probleemkan niet worden opgelost,bij details geen problemen
65
Heb je een herstel of een installatie dvd van Windows 8.1 ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
66
Daar ben ik weer...
Dit soort dingen zie ik nooit zitten, maar ben er gister mee begonnen.
Een Windows cd kon ik niet vinden, dus heb de laptop gereset naar fabrieksinstellingen.
Laptop is helemaal leeg nu maar helaas werkt het internet nog steeds even slecht.
Wat kan ik in dat geval nog doen? Vrees dat er dan wat kapot is?

Bij de probleemoplosser komt er ook steeds wat naar voren, namelijk: dns server reageert niet, de standaard gateway is niet beschikbaar, de verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect.
67
Tijdje geleden.

Als de computer hersteld is naar de fabrieksinstellingen zonder verbetering is een software-probleem uitgesloten.
Blijft over een hardware-probleem, ofwel in de laptop, ofwel extern.
Probeer als eerste of je wel bekabeld kan internetten op een andere locatie, bij vrienden of familie.
Lukt dit daar wel dan is de hardware in je laptop in orde en ziet je probleem ergens thuis.
Lukt het daar ook niet dan zal de netwerkkaart in je laptop defect zijn.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
68
Ja idd een tijdje geleden..moest eerst alle foto's en documenten nog overzetten en daar moet je echt voor gaan zitten :) Ergens anders heb ik hetzelfde probleem en gister is iemand nog met zijn eigen laptop langsgeweest en had direct draadloos verbinding met zijn eigen laptop.
Het lijkt dus aan de laptop te liggen, als de netwerk kaart defect is zijn er dan nog simpele oplossingen ?
Wat zouden ze in een computerzaak doen? Nieuwe kaart er in? En is dit een kostbaar iets?
Of kan ik misschien extern iets aansluiten?
69
Ik dacht last ik eens kijken of ik aan de achterkant iets kan openmaken om te kijken of er misschien een draadje of iets los zit, maar de onderkant van de laptop is 1 geheel met veel schroefjes. Als het hele toetsenbord er af moet vrees ik dat ik het niet meer in elkaar krijg
70
gister is iemand nog met zijn eigen laptop langsgeweest en had direct draadloos verbinding met zijn eigen laptop.
Wat werkt nu niet, bekabeld of draadloos ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
73
Dat had ik al een keer geprobeerd, hielp niks.
Gister de laptop open geschroefd en WiFi kaart er uit en er in gedaan , helaas nog geen verbetering.
Vrees dat er dan misschien een ander kaartje in moet. 
74
Als een usb wifi adapter ook niet werkt vrees ik dat er meer aan de hand is.
Je kan eens testen of de usb wifi adapter wel werkt als je de interne wifi kaart eruit laat.
Werkt het wel met een netwerkkabel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
75
Ik ga het vandaag nog een keer testen. Heb gister een USB WiFi adapter besteld en die komt vandaag binnen.
De vorige keer had ik niet gelet op de specificaties van de WiFi adapter en had toen ook geen driver daarvoor geïnstalleerd. Heb nu een waarschijnlijk betere besteld.
Mocht deze ook niet werken dan ga ik met je laatste tips aan de slag.
In ieder geval bedankt voor alle tips en moeite en ik laat het nog weten.
Gesloten

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”