Plaats reactie
1
Hoi hoi,

De internet provider Telenet kondigt aan dat ze het internet gaan plat leggen gedurende enkele dagen. Dus enkele dagen geen internet meer. Aangezien we een eigen zaak uitbaten en internet onontbeerlijk is , probeer ik via mijn GSM internet toevoer te verzorgen, zodat ik kan werken in mijn zaak.

Daarom vandaag geprobeerd om een netwerk te maken via mijn GSM (signaal verloopt via mast). Dus gsm ontvangt 4G, via wifi naar Laptop die dat dan via switch internet moet verspreiden op een vaste computer. Dit lukte in eerste instantie maar nu lukt het niet meer? zie rapport in bijlage. dank voor de oplossing!!!!
3
nu niet vergeten! zie bijlage :)
probleem ethernet.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Tja ik heb dat eens bekeken, er zijn wel wat applicatie errors en system errors maar niet iets waarvan ik zou zeggen dat dit het probleem zou veroorzaken, tenzij het dat SChannel gebeuren is. Vermoedelijk niet, maar ik kan me ook vergissen. ;)

De wifi lijkt echter wel te werken want Google wordt gevonden en de laptop krijgt ook een ip adres op de wifi.
Dus het werkt wel en hij heeft internet of heb je nu een andere wifi verbinding gebruikt toen je dat rapportje met Minitoolbox maakte? Als dat niet het geval is weet ik niet wat het probleem is want dan werkt de verbinding gewoon.

Als je een andere wifi verbinding voor dat rapport gebruikte, dan ligt het euvel niet aan de laptop maar aan het opzetten van de verbinding met de telefoon.
Daar heb ik echter geen kaas van gegeten moet ik eerlijk zeggen.
Misschien iemand anders nog of zie je nog bepaalde foutmeldingen?
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”