Gesloten
1
Goedemorgen,

Ook ik heb sinds een paar dagen dat er geen geldige ip configuratie is. 
Kan ik rücksichtlos dezelfde stappen als Woody doorlopen of is dat te simpel gedacht?

Gelukkig weet ik helemaal niets van computers en verbindingen, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Bij voorbaat dank!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Ja de stappen die ik geplaatst heb in post #3 van Woody's vraag kun je doorlopen, echter....
Description: De AVG Firewall-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
%%2 = Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Hetgeen er op wijst dat er iets mis is met AVG Internet security die je geinstalleerd hebt. Schijnbaar kan de firewall van AVG een bestand niet vinden en kan niet worden gestart, dit kan er ook toe leiden dat het systeem door AVG geblokkeerd wordt.
Dus het zou verstandig kunnen zijn dit eerst te repareren of misschien nog beter helemaal te verwijderen, eventueel na de gewone deinstallatie de AVG removal tool te gebruiken voor alle zekerheid.
Dan de stappen doorlopen, kijken of je weer internet hebt, en zo ja de AVG Security weer terug installeren en zien on e.e.a. dan ook weer blijft werken.
Greetings, Black Tiger.
3
Het is officieel: Ik houd van je!
AVG via de deinstallatie verwijderd en na opnieuw opstarten is er gewoon weer een werkende internetverbinding.

Onwijs bedankt!
Gesloten

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”