Plaats reactie
1
Draadloos internet via mijn laptop (Lenovo G50-30 64 Bit met Windows 8.1) werkt sinds enkele dagen niet meer. De laptop geeft de melding "Geen netwerken gevonden". Ik heb de driver voor de LAN kaart opnieuw geïnstalleerd, maar dit geeft geen verbetering. Met draad heb ik wel internet.
Wat kan ik doen, want in apparaatbeheer lijkt de Realtek wel oké te zijn. Als ik op eigenschappen klik staat er "Dit apparaat werkt correct". Aan mijn modem ligt het niet, want mijn andere laptop vindt het netwerk wel.
2
Ik zou de wifi kaart er uit halen en booten. Schrijf de nummers op die er op staan.
Afsluiten
netwerkkaart er weer in en booten.
Wellicht zoekt hij dan op de juiste manier de drivers.

Werkt dat niet, dan zou ik aan een nieuw kaartje denken. De nummers heb je al opgeschreven, dus kun je naar een zelfde zoeken.
Succes er mee.
4
Foutje, ik bedoelde ook de "Wireless LAN". Wat bedoel je exact met "netwerklocaties"? Welke netwerken er worden gevonden??? Wat dat is nou juist het probleem, er worden "Geen netwerken gevonden"...... 
5
De drivers heb ik ook al opnieuw geïnstalleerd, en de computer is ook al teruggezet naar de fabrieksinstellingen....zonder resultaat
6
Hoe gebruik je draadloos ?
Met de ingebouwde wifi netwerkadapatar , draadloze USB stick of ?
Als het met de ingebouwde wifi netwerkadaptar is , controleer dan eens in het BIOS of die soms niet uitgechakeld staat of in vliegtuigmodus .
7
Ik gebruik de wifi netwerkadapter...en die staat niet in de vliegtuigmodus.....ik heb al gekeken naar een toetsenbordcombinatie van een "Fn"-knop in combi met een ander toets (F1 of F2 etc) maar die zie mogelijkheid heeft deze laptop niet. Bios weet ik niet, nog niet geprobeerd maar lijkt me niet dat dat het gaat doen...
8
Topic verplaatst naar het Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems forum onderdeel.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”