Plaats reactie
1
Ik heb hetzelfde probleem, sinds kort werkt mijn Lan verbinding niet meer. Blijkbaar geen geldige IP-configuratie?
Ik heb dus de mini toolbox gebruikt en bijgevoegd in de bijlagen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
A.u.b. geen eigen problemen aankaarten in threads van anderen, oorzaken kunnen ondanks hetzelfde probleem toch verschillen en het is dan moeilijker om twee mensen tegelijk te beantwoorden dat werkt verwarrend.
Ik heb de beheerders daarom gevraagd het onderwerp te splitsen en jouw vraag even apart te zetten, daarna zal ik er naar kijken.;)

Graag ook na splitsing een duidelijke probleemomschrijving want jouw probleem is inderdaad anders, want jouw systeem krijgt wel een ip en reageert ook op internet pings dus het probleem is me niet duidelijk.
Laatst gewijzigd door Black Tiger op 24 feb 2017 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetings, Black Tiger.
5
Dankjewel, 

Mijn LAN verbinding heeft geen netwerk toegang
Ik ben erachter dat er 2 computers op hetzelfde IP adres zitten?
Ik heb sindskort een laptop, misschien vandaar? 
Enig idee hoe ik dit oplos?
9
Even geduld a.u.b., de (vrijwilligers) helpers zijn niet 24/7 onine   ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Toch even een paar vragen voordat ik verder kan helpen.
Ik ben erachter dat er 2 computers op hetzelfde IP adres zitten?
Hoe kwam je op die gedachte? En heb je iets verandert? Want ik zie in de beide logfiles dat beide apparaten (desktop en laptop) elk een verschillend ip adres hebben zoals het hoort. Dus wat je hier zegt zie ik niet terug in de logjes, tenzij je dit al gefixed hebt.

Ik neem aan dat van de desktop de LAN verbinding niet werkt?
Want de wifi van de desktop heeft gewoon internet volgens wat ik in de log zie.

Als het inderdaad om de LAN adapter van de desktop gaat. Kun je dan eens de wifi adapter uitschakelen, kabel aan de ethernet adapter doen en dan een logje maken?
Probeer van te voren eventueel ook eens een andere ethernet (netwerk) kabel.

P.s. iEscape heeft een goed punt, soms komen helpers 1x per dag, soms meer, soms ook wel eens een dag niet. De meesten van ons hebben immers ook nog een andere werkzaamheden naast de hobby, maar dat mag de pret verder niet drukken. ;)
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”