Plaats reactie
17
Hoi, bij deze de gevraagde bestanden: http://www.filedropper.com/100616-7718-01
Ik zag dat op deze pc de foutopsporingsgegevens "automatisch" ipv "kleine geheugendump"vastgelegd worden, is dat okay (ik heb em voor deze gelegenheid op "klein" gezet, zonder autom. opstarten), anders zet ik beiden weer terug naar automatisch.
Groetjes  :dank:
18
Hallo,

Die laatste instelling mag je weer ongedaan maken, dat deze op automatisch staat is prima. De instelling dat er niet automatisch een herstart zal plaatsvinden mag zo blijven.

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Hoi Maxstar,
Onder het motto "beter laat dan helemaal niet" mijn respons met het verzochte bestand. Wegens wat onverwachtse voorvallen zijn de laatste dagen erg hectisch en kwam ik er dus niet eerder toe. Daarnaast moet ik vanavond ook weg voor een aantal dagen, en ben dan woensdagavond weer thuis (dus kan ik logischerwijze even geen procedures mbt mijn vaste netwerk verbinding volgen). Gelukkig gedraagt de wifi verbinding zich verheugend goed, en verwacht ik geen problemen straks (klop op hout), maar we zullen zien..
Goed, wederom bedankt voor het besteden van tijd en aandacht.

Een heel fijn weekend, en tot volgende week, laters..

PS: Ik moest em dus even opnieuw doen wegens een typo ({ ipv [), en het bestand zich niet liet uploaden. Maarrr.. ik heb alleen geen spatie na > ingegeven (wel vóór de / en >) omdat ik het getypte voorbeeld volgde (zonder spatie na), maar volgens mij is het okay zo(?) want hij bleef plakken, maar ik hoor het wel als ik t mis heb.  :wink:
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
20
Hallo,

Er zijn in ieder geval geen fouten gevonden dus dat is een goed teken.
Wat je kan proberen is Windows 10 opnieuw instellen, wellicht dat dit de problemen met de netwerkverbinding oplost.
Ik heb al eerder gezien dat hiermee onverklaarbare netwerkproblemen in Windows 10 werden opgelost.

Eveneens een fijn weekend gewenst.... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
Hoi.

Nou, ik ben een nacht en een halve dag terug en heb al weer aardig wat heen en weer moeten hinkelen van vast naaar wifi en andersom; de twee meest gerapporteerde/gerepareerde problemen die Windows uitspuugde waren "standaard gateway niet beschikbaar" en "netwerkadapter opnieuw ingesteld". Ik heb wel nog de energieinstellingen gecheckt, en die van mijn vaste verbinding alsnog afgevinkt (dus niet aan-) dat ie uitgeschakeld mag worden om energie te sparen, bij mijn draadloze was dit al het geval. Ik heb ook nog je stukje gelezen "problemen met de internetverbinding", en ga bij de eerst mogelijke uitval kijken of er problemen zijn omtrent het toewijzen van een IP adres aan de netwerkadapter; maar goed, als alles faalt zal ik dus je advies moeten opvolgen door W10 opnieuw in te stellen, en hopelijk zal dat niet al te omslachtig blijken, gezien ik het nooit heb ingesteld (maar mijn pa), en mijn andere laptop bewust op W7 heb gelaten (omdat alles na W7 mij gestolen kan worden eerlijk gezegd). Anyway, desalniettemin toch blij dat er geen enge dingen in mijn pc rondwaarden, en er geen noemenswaardige fouten zijn aangetroffen. Volgens mij zou het idd met W10 en hun updates te maken kunnen hebben, want die laatste gaan -achteraf gezien- vooraf aan het geëtter van mijn verbinding. 
Nou, hopelijk gaat alles lukken (zucht..) en draai ik niet alles in de soep. :pray:

Fijn weekend!  :dank:

PS: Tijdens het plaatsen van mijn reactie lag mijn vaste er wéér uit, en is ook als zodanig verdwenen als optie in het config. scherm; ben nu dus terug (voor zolang als het mag duren) op de Ziggo spots.. :wait:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”