Plaats reactie
16
Hallo,

Kopieer het bestand (82579VSKUW64e.exe) uit de map "Win64e" naar de systeemschijf C:\
Klik nu met de rechtermuisknop op het startmenu en open de opdrachtprompt (Administrator).

Type nu achter C:\Windows\System32> het commando CD\ gevolgd door enter.
Type nu achter C:\> het commando 82579VSKUW64e.exe gevolgd door enter.
Nu zal de update geïnstalleerd worden, herstart hierna de computer.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
17
Maxstar,
Gedaan, ik krijg dan alleen deze melding: 82579VSKUW64e.exe is not recognized as an internal or external command, operable program or batchfile
19
Met de rechter muis knop kan ik dan alleen oenen kiezen (en natuurlijk knippen, kopieren, verwijderen, eigenschappen) maar verder niets. Als ik op openen klik, kan ik kiezen tussen: alles uitpakken (maar is al gedaan) uitvoeren of annuleren. Als ik dan uitvoeren kies, komt er idd wel heel snel een command prompt scherm met dat is binnen een mum van een seconde weer weg. Kan ik ergens zien of 82579VSKUW64e.exe ook daadwerkelijk is uitgevoerd? 
20
M nu wel met rechter muisknop kunnen uitvoeren als administrator, dan een waarschuwing of ik m idd wel wil uitvoeren, dan opent idd (wat langer) een commandprompt scherm (seconden of 3) daar gebeurt verder niets in zie ik en dan sluit dit scherm zich weer. Is het exe bestandje nu wel (goed) uitgevoerd? Kan ik dat ook ergens checken?
21
Hallo,

Bij dergelijke scripts die via de commandline worden uitgevoerd zie je vaak niet de voortgang en het scherm daarna vanzelf.
Herstart als eerste even computer en kijk even of het probleem is verholpen en de netwerkkaart wel correct wordt gezien.
Mocht dit niet het geval zijn kunnen we weer even verder zoeken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
22
Gedaan. Resultaat: Drama! Heb nu af en aan wel en geen internet verbinding. Zeg maar op de 10 reloads met F5, 5 keer geen internet. 
Dat was alleen OF wel internet bij opstarten PC (goede herkenning van de internet adapter) OF geen internet (foute herkenning van de internet adapter. 
Nu dus bij het aanstaan van de pc bijna geen internet verbinding. 
Nog een andere optie/oplossing?
24
Heb Windows via gratis upgraden van Windows 7 binnengehaald. Neem aan dat ik het opnieuw installeren dan moet doen via: Windows 10 installatie terugbrengen naar de fabrieksinstellingen via systeem herstel (en dan kiezen voor behoud van bestanden)?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”