Plaats reactie
1
sinds enkele dagen krijg ik tijdens het internetten ineens bovengenoemde melding. als ik de computer opnieuw opstart werkt het weer. waar kan dit aan liggen?
2
Wat je eens kunt proberen is een command prompt openen en dan het volgende intoetsen.

ipconfig /flushdns

Dan op enter drukken en kijken of het beter gaat. Je kunt ook een andere naamserver instellen.

1.) Hoe lang speelt dit probleem al en welke provider heb je?

2.)
Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • Report IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed programs
    • List Devices
    Afbeelding
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Greetings, Black Tiger.
4
Minitoolbox bedoel je? Daar zit geen virus in.
De site waar het vandaan komt (in de link die ik plaatste) is een bekende internationale malware bestrijdings site. Juist daarom maakt PCWeb plus daar ook gebruik van.
Lijkt me dus een zogenaamd false positive van Panda. In dat geval kun je hem tijdelijk even uitschakelen.

Hadden de andere tips geen resultaat dan?
Greetings, Black Tiger.
5
hoi, heb hem gedraaid. rapport heb ik als bijlage toegevoegd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Ik kan niet echt wat vinden. Een aantal foutmelding die vermoedelijk door Citrix veroorzaakt worden.
Mocht je die niet meer nodig hebben kun je die Citrix client beter deinstalleren. Als je hem wel nodig hebt natuurlijk niet. :)

Dan zie ik nog dat je een antieke versie van Java draait. Heb je java nodig? Zonee, dan eraf er mee. Java is slechts nog voor enkele dingen nodig.
Heb je hem wel nodig, dan ook deinstalleren en even de nieuwe er op zetten, we zitten momenteel aan Java 8 update 66 al.

Dat zal echter je probleem vrijwel zeker niet verhelpen, probeer daarom eens het volgende.

1.) Schakel ipv6 uit.
Configuratiescherm -> netwerkcentrum -> links klikken op "adapterinstellingen wijzigen". Klik met de rechter muisknop op je netwerk adapter en dan eigenschappen.
Vink ipv6 (internet protocol versie 6) uit en klik ok.

Mocht het probleem dan nog niet over zijn, dan het volgende eens proberen.
2.) Herhaal bovenstaand, maar nu selecteer je ga je met de rechter muisknop op IPv4 staan (niet uitvinken!) en klik dan op eigenschappen.
Selecteer beneden "de volgende dns-serveradressen gebruiken" en vul de volgende getallen in:
8.8.8.8
en bij de tweede:
208.67.222.222

Dit zijn de naamservers van Google en OpenDNS. Klik daarna weer op OK en daarna weer testen of het beter gaat, evt. even herstarten voor de zekerheid is misschien wel verstandig.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”