Plaats reactie
1
Is er iemand misschien die de moeite kan nemen om mij te helpen met mijn IP-adres. Ik wil het namelijk veranderen zonder gebruik van VPN of al die andere omzeil technieken. Ik wil het gewoon voorgoed veranderen.

Alvast bedankt lezers!
2
IP adres van het modem is of vast, isp vragen om te veranderen, of dynamisch, dan een poos het modem afkoppelen in de hoop dat je er na een ander krijgt als je hem weer aansluit.

Maar vaak zit je er aan vast en zou je een proxy server kunnen proberen.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
3
Hey bedankt voor je antwoord. Ik was nog vergeten te seggen dat ik al veel manier he geprobeerd van uit en aan setten en een ethernetkabel te gebruiken, maar allemaal lukt het niet. Ik wil dus een nieuwe IP adres en geen gebruik van die verschillende VPN of proxy etc. Weet jij nog een manier hoe ik het kan doen want aan en uit setten lukt niet.

Ik heb self dit gevonden net: " onclick="window.open(this.href);return false;

sou dat misschien werken?
4
Ip van het modem is vrijwel altijd dynamisch. Slechts een enkele provider geeft je een echt vast ip adres.
Dat gezegd hebbende is het wel zo dat bij de meeste providers je ip adres normaliter niet wijzigt, tenzij er bijv. werkzaamheden zijn of de modem een update krijgt.

Wil je jouw ip definitief veranderen ligt het er een beetje aan welke provider je hebt.
Als dat bijv. Ziggo is, dan kan je ip veranderen als je het modem minimaal 24 uur van de stroom af hebt gehad en dan moet je ook een beetje geluk hebben want zelfs dan lukt het niet elke keer. Even uit en aan is dus niet voldoende.

Vragen aan je internet provider kan ook, maar die zullen daar niet altijd aan meewerken.

Dat filmpje wat je gevonden hebt werkt niet. Dat is alleen als je een modem hebt wat alleen als modem werkt met je eigen router er achter en zelfs dan is het maar weer afwachten en is het ook provider afhankelijk.

Welke provider heb je?
Greetings, Black Tiger.
5
Ik heb de provider online en ik heb net volgens dat filmpje ingelogd op mijn modem. Ik ben daarin naar "basis" gegaan en toen geklikt op "wan" en heb toen de ip adres type veranderd van DHCP naar static. Ik zag daarna inderdaad mijn ip adres maar niet zon mac adres zoals in dat filmpje. Ik heb toen de laatste cijfer van mijn ip van 3 naar 4 veranderd en wonderbaarlijk maakte ik wel verbindin met mijn wifi maar had ik gwn geen internet verbinding. Jammer.... ik zou graag fotos sturen van de stappen zodat iemand misschien uit ervaring iets ziet en mij kan helpen, maar dat doe ik wanneer ik thuis ben.

Het moet trouwens permanent zijn en niet zon vpn service en het is niet voor iets illegaala of wat dan ook.
6
Zoals ik al zei gaat dat niet lukken met dat filmpje. Dan moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen die ik beschreef en dat doe je niet.

Wat je nu gedaan hebt is zelf een ip gaan wijzigen in je modem. Logisch dat je wifi dan wel werkt want dat is intern. Maar je internet werkt zeer zeker niet. De DHCP van je provider gaat geen statisch ip accepteren wat jezelf in geeft. En al mocht dat bij grote toeval wel gebeuren kun je later een ip conflict op die manier genereren en zelfs tijdelijk afgesloten worden. De WAN settings van je Online modem moet je dus ook gewoon afblijven.
Als je dat weer terug op DHCP zet krijg je ook weer een ip van Online en heb je ook weer internet.

Nogmaas, probeer de modem eens 24 uur van de stroom af te halen en neem anders contact op met de Online helpdesk als dat niet helpt. Een andere methode is er niet als je geen gebruik wilt maken van vpn of proxy's maar gewoon permanent een ander ip van je provider wilt.
Greetings, Black Tiger.
7
Jammer, dacht dat ik goud ontdekt had. 24 uur kan helaas niet vanwege andere mensen die ook internet nodig hebben, dus sal ik maar moet googlen. Bedankt voor je hulp!

:D:D
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”