Plaats reactie
1
Beste,

Ik heb dit probleem al meerdere keren op helpmij.nl voorgelegd, maar hier helaas geen reactie op gekregen. Het is blijkbaar niet makkelijk op te lossen en ik weet zelf ook niet wat het probleem is. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen, want het is ondertussen best vervelend.

Ik heb nu verschillende apps en programma's geprobeerd en overal heb ik precies hetzelfde probleem.
Ik wilde met mijn iPod (4th gen) of telefoon (LG Optimus L7) mijn windows volume mixer kunnen bedienen. Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden. Zoals een combinatie van "Power Mixer" en "Wireless mixer"
Hiervoor heb ik toen dit topic gestart: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...MIDIcontroller" onclick="window.open(this.href);return false; Dit werkte niet omdat wireless mixer de server niet kon vinden.

Hier heb ik echter geen reactie op gekregen. Ik ben toen een ander topic gestart voor een alternatief: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...et-Android-IOS" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier werd de software "Roccat power grid" geadviseerd. Ik had deze gedownload en geprobeerd, maar weer verbond zowel mijn telefoon als mijn iPod niet met de software. Hij kan de server die ik op de pc installeer gewoon niet vinden.

Ik heb kleine speakertjes met een korte kabel die ik op mijn iPod aan kan sluiten (3.5 mm). Ik heb ze bovenop een plank staan en ik kan niet een hele lange kabel naar mijn computer laten lopen. En nu zocht ik eigenlijk software om het geluid van mijn pc naar mn iPod (of telefoon) te streamen zodat de speakers eigenlijk een soort van draadloos mijn pc geluid afspelen. Ik vond de software "Soundwire". Weer had ik precies hetzelfde probleem. Hij kan de server die ik op de pc installeer gewoon niet vinden.

Ik heb hetzelfde voor Soundwire en Roccat power grid gedaan op de computer van mijn ouders, precies hetzelfde probleem. Dus ik denk dat het probleem ligt bij mijn router, of de firewall van de computer (dus bij alletwee) Ik weet niet of mijn telefoon en iPod ook nog een soort firewall hebben maar daar zou het misschien dan ook nog kunnen liggen. Ik heb Eset smart security, misschien moet ik hier nog iets aan of uit zetten?

Ik heb hier op mijn kamer een eigen router staan. Deze werkt gewoon goed in combinatie met de router die beneden staat in de meterkast. Ik heb ook geprobeerd om mijn mobiel en mijn computer op de router in de meterkast te laten verbinden, geen resultaat. Ik snap gewoon niet wat ik verkeerd doe. Misschien kan iemand me helpen?

Alvast bedankt

Jesse
4
@ jesse,

Indien iTunes geïnstallerd op de computer dan is wellicht Air Playit de app die u nodig heeft :pray:
Neem onderstaande links eens door. Lees ook de Beoordelingen en recensies in iTunes Store.

Op de iOS iDevice Air Playit - streaming video to iPhone installeren.

Op de computer Air Plyait installeren.

Tijdens het installeren van Air Playit op de computer, bij Welcome to register Air Playit >> klik op Register later.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”