Backup in Windows 10

Stel hier uw vragen met betrekking tot overige software en allerhande computervragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Snorkel13
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 dec 2013 15:56
OS: vista

#1

07 nov 2017 21:56

Na het maken van een backup, vlg. programma in Windows 10, worden wel alle mappen in de Backup Server weer gegeven, maar vervolgens is er geen inhoud van de mappen te zien.
Maak ik een backup m.b.v. SyncBack Free, waar ik het bron pad in moet opgeven, gebeurt er precies hetzelfde.

Pad: Deze pc - documenten - documents - Cees.

In Cees staan een aantal mappen met daarin weer andere mappen. Ook de los opgeslagen Word bestanden daarin  worden niet mee genomen.

Wat gaat (doe ik) fout?? 

Bij voorbaat dank voor de reactie(s).
Gebruikersavatar
iEscape
Moderator
Moderator
Berichten: 6968
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:50
Bericht indicaties: 2
OS: macOS Catalina 10.15.4
FW: NetBarrier X9
Gegeven likes: 1

#2

24 dec 2017 06:31

@ Snorkel13,

Is het probleem opgelost?
:oops:  dit topic is door de mazen van het net . . . . . .  :o

Het is lang geleden dat ik Sync Back Free gebruikt.

Neem deze handleiding eens door.

Afbeelding

En ook onderstaande links:
  1. SyncBack: back-up maken van persoonlijke gegevens: wat te doen en hoe dat ook automatisch kan.
  2. Een backup maken met SyncBackFree.
Zie ook dit artikel met een overzicht van andere Back-up Free programma's.
Zelf heb ik de voorkeur voor EaseUS Todo Backup Free, werkt intuïtief en bevalt zo goed dat ik de Pro versie heb aangeschaft.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gebruikersavatar
Snorkel13
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 dec 2013 15:56
OS: vista

#3

26 dec 2017 16:53

Probleem is opgelost. Door via quick connect contact te maken met mijn back up server kan ik nu alle bestanden inzien.
Gebruik trouwens SyncBackFree met spiegel profiel.
Dank voor de reactie.
Gebruikersavatar
iEscape
Moderator
Moderator
Berichten: 6968
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:50
Bericht indicaties: 2
OS: macOS Catalina 10.15.4
FW: NetBarrier X9
Gegeven likes: 1

#4

27 dec 2017 14:12

Dat is goed om te horen dat het probleem is opgelost  :good: , en dank voor het mededelen hoe je het opgelost  :goed:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”