Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

lotus-online
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AV: AVG

foutmelding back up mislukt kan opdracht niet uitvoeren door een fout in een i/o apparaat (0x8007045D)

wo 30 jul, 2014 16:59:44

Ik maak onregelmatig back-ups (ja ik weet het niet verstandig) laatste keer paar maanden terug ging alles goed, nu kreeg ik bovenstaande foutmelding. Ik maak een back-up naar een externe harde schijf, die maar 1/4 gebruikt is. Ik gebruik vista.
De melding komt pas als bijna alles is gelezen, misschien is dat een aanknopingspunt? Ik weet erg weinig van pc's dus ik ben completely lost.. :pray: Iemand een goed idee hoe dit op te lossen..

Alvast bedankt!

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

Re: foutmelding back up mislukt kan opdracht niet uitvoeren door een fout in een i/o apparaat (0x8007045D)

do 07 aug, 2014 11:02:20

Hallo,

Voer als eerste eens de schijfcontrole van Windows uit op de harde schijf waarnaar de back-ups worden weggeschreven.

Open de verkenner en klik met rechts op de gewenste schijf.
Kies in het menu onderaan voor eigenschappen en open dan de tab extra.
Bovenaan bij foutcontrole klik je op nu controleren.
Vink beide vakjes aan en klik op start.
Dan krijg je de melding dat de schijf in gebruik is en ook de vraag om de controle uit te voeren bij de volgende opstart.
Klik hier op ja, sluit alle openstaande programma's en herstart de pc.
De schijfcontrole zal nu worden uitgevoerd alvorens Windows op te starten.
Na afloop krijg je een overzicht van de toestand van de schijf.
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)