Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Snorkel13
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Backup in Windows 10

di 07 nov, 2017 21:56:21

Na het maken van een backup, vlg. programma in Windows 10, worden wel alle mappen in de Backup Server weer gegeven, maar vervolgens is er geen inhoud van de mappen te zien.
Maak ik een backup m.b.v. SyncBack Free, waar ik het bron pad in moet opgeven, gebeurt er precies hetzelfde.

Pad: Deze pc - documenten - documents - Cees.

In Cees staan een aantal mappen met daarin weer andere mappen. Ook de los opgeslagen Word bestanden daarin  worden niet mee genomen.

Wat gaat (doe ik) fout?? 

Bij voorbaat dank voor de reactie(s).

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: Little Snitch (macOS)

Re: Backup in Windows 10

zo 24 dec, 2017 06:31:20

@ Snorkel13,

Is het probleem opgelost?
:oops:  dit topic is door de mazen van het net . . . . . .  :o

Het is lang geleden dat ik Sync Back Free gebruikt.

Neem deze handleiding eens door.

Afbeelding

En ook onderstaande links:
  1. SyncBack: back-up maken van persoonlijke gegevens: wat te doen en hoe dat ook automatisch kan.

2. Een backup maken met SyncBackFree.

Zie ook dit artikel met een overzicht van andere Back-up Free programma's.
Zelf heb ik de voorkeur voor EaseUS Todo Backup Free, werkt intuïtief en bevalt zo goed dat ik de Pro versie heb aangeschaft.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Snorkel13
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

di 26 dec, 2017 16:53:56

Probleem is opgelost. Door via quick connect contact te maken met mijn back up server kan ik nu alle bestanden inzien.
Gebruik trouwens SyncBackFree met spiegel profiel.
Dank voor de reactie.

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: Little Snitch (macOS)

wo 27 dec, 2017 14:12:01

Dat is goed om te horen dat het probleem is opgelost  :good: , en dank voor het mededelen hoe je het opgelost  :goed:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding