Re: browse to save hulp gevraagd
Geplaatst: 29 mar 2013 18:05
Hoi,
1. Ga naar start > configuratiescherm > software en verwijder daar het onderstaande aangezien deze een dubieuze reputatie hebben.
continuetosave
ContinueToSave
ContinueToSave 1.74
Download and Sa
Search Assistant AppsAreFun 1.66
Search Assistant SimpleSpeedy 1.74
Smilebox
uTorrentBar_NL Toolbar
Web Assistant 2.0.0.444
2. Start Zoek.exe nogmaals
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
1. Ga naar start > configuratiescherm > software en verwijder daar het onderstaande aangezien deze een dubieuze reputatie hebben.
continuetosave
ContinueToSave
ContinueToSave 1.74
Download and Sa
Search Assistant AppsAreFun 1.66
Search Assistant SimpleSpeedy 1.74
Smilebox
uTorrentBar_NL Toolbar
Web Assistant 2.0.0.444
2. Start Zoek.exe nogmaals
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
- Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
- Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
- Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
- Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
Code: Selecteer alles
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\extensions\{26d75aee-cc4c-054a-8c4e-a24b9a3385ff};fs autoclean;
- Klik nu op de knop "Run script".
- Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
- Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
- Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.