Gesloten
1
Goedenavond,

Nu had ik al een aantal maanden last van een irritante oude CS4 versie, maar sinds 2 dagen heb ik ook last van het CouponDropDown
probleem . . . korting is best leuk, maar alleen als ik erom vraag.

Ook ik heb wat huiswerk gedaan en wat pogingen gedaan, maar helaas ik kom niet tot de juiste oplossing.

Kan hier iemand aub een licht opwerpen en tot een oplossing komen ??

Ik heb "DDS" en "Kies" reeds gedownload, dus ik sta standby . . .

Bijvoorbaat reeds mijn dank !!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hoi en welkom op het forum,

Download zoek.exe naar het bureaublad.
"zoek.exe" gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
    • Windows 2000 en Windows XP: start de tool middels dubbelklik op "zoek.exe".
    • Windows Vista en Windows 7: start de tool middels rechtsklik op "zoek.exe" en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens zal er na een tijdje een venster geopend worden.
  • Met je muis selecteer je nu de volgende keuze "Combined fix"(rechts onderaan)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:

    Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    {074C1DC5-9320-4A9A-947D-C042949C6216};c
    {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB};c
    yahoo.com;ff
    installedprogs;
    startupall;  
    filesrcm; 
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent(dit kan na een herstart zijn)
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Bedankt voor de reactie !!

Ik heb de logfile van 'zoek' als bijlage ingesloten.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Dat was een hele goede vraag . . . IE nooit meer gebruikt na installatie van FireFox ::)

Net even gekeken, ik heb er alleen in FireFox last van.
7
De extensies :

Adblock Plus 2.1.2.
Spaans woordenboek ( Staat er al heel lang op, met dezelfde versie, geen updates gemaakt )
Pixl Grabber 2.1.1
United States spelling checker 6.0 van Mozilla
en
OneClickDownloader, dezez staat er volgens mij pas sinds gisteren op . . . en ik kan me niet herinneren dat ik deze gedownload heb.
de laatste zal ik dus zo verwijderen.

Plug-ins :

2007 Microsoft Office System 12.0.4518.1041
Adobe Acrobat 10.1.0.534
Java Development Toolkit 10.9.2.5
Java (TM) platform SE7 U9 10.9.2.5
Micorsoft Media player Firefox plug-in 1.0.0.8
Picasa 3.0.0.0
Schokwave Flash 11.5.502.110

Bovenstaande zijn ingeschakeld

De uitgeschakelde, maar wel aanwezig :
iTunes
QuickTime
Windows Presentation Foundation

Grtn,

Remco
8
Hoi,

Verwijder inderdaad OneClickDownloader aangezien deze een dubieuze reputatie heeft, herstart hierna de computer en voer daarna het volgende eens uit

Download zoek.exe naar het bureaublad.
"zoek.exe" gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
    • Windows 2000 en Windows XP: start de tool middels dubbelklik op "zoek.exe".
    • Windows Vista en Windows 7: start de tool middels rechtsklik op "zoek.exe" en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens zal er na een tijdje een venster geopend worden.
  • Met je muis selecteer je nu de volgende keuze "Combined fix"(rechts onderaan)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:

    Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    cd /D "%APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles";b
    cd *.default;b
    type prefs.js >>"%temp%\log.txt";b
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent(dit kan na een herstart zijn)
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
OneClickInstaller verwijderd en computer herstart.

Logfile van zoek is weer als bijlage toegevoegd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
Hoi,

Start Zoek.exe nogmaals.
"zoek.exe" gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
    • Windows 2000 en Windows XP: start de tool middels dubbelklik op "zoek.exe".
    • Windows Vista en Windows 7: start de tool middels rechtsklik op "zoek.exe" en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens zal er na een tijdje een venster geopend worden.
  • Met je muis selecteer je nu de volgende keuze "Combined fix"(rechts onderaan)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:

    Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    OneClickDownload;ff
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent(dit kan na een herstart zijn)
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
File weer als bijlage ingesloten.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
13
Opgelost !!!

Hartelijk dank voor alle hulp :bow: :bow: :bow:


Ik heb nog wat meer issues, maar die post ik in het daarvoor bestemde topic.

( Uiteraard komt de donatie er natuurlijk ook aan . . . :good: )

Grtn,

Remco
15
Omdat het probleem is verholpen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.

Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.

Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken, en eventueel verwijzen naar dit topic.


Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”