Gesloten
21
Ja, daarvoor heb ik bij windows xp een topic gemaakt.
Ik heb alle systeemdingen nagelopen maar ik krijg het niet voor elkaar om dingen te bekijken op rtlgemist..
Heb de oplossingen die ik daar heb gekregen allemaal geprobeerd maar ook dat werkt niet.
Ik zou dit echt heel graag opgelost hebben!
Weet ook niet meer wat ik nog kan proberen.
Hopelijk kun je me helpen! Want ik heb gehoord dat het nog aan instellingen op de pc kan liggen?
23
Hoi,

Wat betreft RTL Gemist heeft dit waarschijnlijk te maken met een corrupte installatie van Silverlight.
Waarschijnlijk heb je om deze reden ook al die plug-ins en extensies voor Firefox geïnstalleerd, verwijder deze sowieso.
Div-x Web Player
VideoFile Download
Free YouTube Download
Vid-Saver
wxDFast

Dit soort plug-ins zijn vaak voorzien van Text-Enhance.
Laat even weten of Text Enhance nu weer weg is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
Die heb ik nu verwijderd.
Moet ik nu ook silverlight opnieuw installeren?
Zo ja, heb je misschien een goede, veilige link voor me?
26
Ik had silverlight de vorige keer inderdaad via rtl gemist gedownload, nu is het gedownload van de microsoft website, alleen werken de video's nog steeds niet..
28
Ook met internet explorer. Heb zelfs geprobeerd google chrome te gebruiken, maar daarvoor moest ik een account maken dus dat heb ik niet gedaan. Ben er niet zo van gediend dat zij op de hoogte zijn van mijn internet gedrag :-[
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”