Gesloten
2
Waarschuwing 90/90 heb ik nog niet eerder van gehoord?
Wat is er gevonden door AVG en kan dit verwijderd worden?
Doorloop het (infectie stappenplan) eens en plaats deze verkregen logfiles hier op het forum.
If it ain't broken, don't fix it
3
Het klinkt vreemd, maar nadat ik mijn pc opnieuw had opgestart was het probleem opgelost! Toch bedankt!
4
Het klinkt zeker vreemd want van een waarschuwing 90/90 heb ik nog nooit gehoord.
Weet je wat er in beeld stond en om wat voor melding het van AVG ging?
If it ain't broken, don't fix it
5
Angel@ schreef:Het klinkt zeker vreemd want van een waarschuwing 90/90 heb ik nog nooit gehoord.
Weet je wat er in beeld stond en om wat voor melding het van AVG ging?
Nu volg ik je niet meer, maar het is toch opgelost? Zal ik screen posten als ik weer heb?
6
NL Legend schreef:Nu volg ik je niet meer, maar het is toch opgelost? Zal ik screen posten als ik weer heb?
Ik bedoelde of je nog weet wat er precies in beeld stond of was dat alleen 'waarschuwing 90/90' het zou namelijk beste kunnen dat dit een fake melding was die helemaal niet van AVG zelf afkomstig was.
Vandaar dat ik ook adviseerde om de computer eens te scannen op eventueel aanwezige malware.
If it ain't broken, don't fix it
9
Angel@ schreef:Als er niets is gevonden lijkt het mij dik in orde.... :good:
Mij ook, je mag deze sluiten.
10
Omdat het probleem is verholpen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.

Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.

Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken, en eventueel verwijzen naar dit topic.


Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”