Gesloten
1
Meerdere programma's reageren niet of werkelijk zeer, zeer traag. Het gebeurt soms dat ik bezig ben en dat er dan na +- 2 minuten plots een wit scherm te voorschijn komt gevolgd van een programma dat ik eerder had getracht te openen, maar blijkbaar niet reageerde. 
In bijlage vind je zoals gevraagd FRST.txt  en Addition.txt. Log van Malwarebytes vind ik niet.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Gedaan zoals gevraagd. Heb ook 2 afbeeldingen gemaakt van Malwarebytes, maar kan ze niet bijvoegen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Eerst wat dingen wat mij opvalt;

Je gebruikt avast als virusscanner daarbij zit Avast Cleanup Premium gebruik je die?

Je heb een aantal clean programma's, te veel vertragen je pc en verwijderen ook vaak te veel.
Avast Cleanup Premium
AVG PC TuneUp
CCleaner
Driver Booster 5

Als je Avast Cleanup Premium  gebruik kan je het beste die behouden met Ccleaner gebruik je die van avast niet is Ccleaner genoeg.
Verwijder die andere.

Ook zie ik vele converters heb je die allemaal nodig, de dik gedrukte zou ik zeker verwijderen.
Deze kunnen zorgen voor onnodige programma's (malware)
Any Video Converter Professional 6.1.9
FoxTab Video Converter <
Free 3GP Video Converter version
Free 3GP Video Converter version 5.0.15.706
Freemake
Movavi Video Converter
Wondershare Video Converter Ultimate

Dan zie ik nog oude Java's verwijder die want oude versies kunnen voor problemen zorgen.
Java 8 Update 101
Java 8 Update 111
Java 8 Update 121
Java 8 Update 151
Java 8 Update 161
Java 8 Update 172
Java 8 Update 91


Verwijder de programma's volgens de volgende stappen.
Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:
  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de  programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start hierna opnieuw op.

Voer hierna FRST nog eens uit (vergeet niet eerst een vinkje voor Addition te zetten. Afbeelding Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: Afbeelding
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Fantastische uitleg. Ik dacht wel dat het daar ergens moest zitten. Ga er aan beginnen en geef je straks feedback.
Alvast vooraf reeds erg bedankt.
6
Gedaan zoals gevraagd : Volgende programma's zijn verwijderd :
  • AVG PC Cleanup
  • Driver Booster
  • FoxTab Video Converter
  • Freemake
  • Movavi video converter
  • Wondershare Video Converter Ultimate
  • Alle oude Java's
Volgende programma's kan ik niet verwijderen :
  • Free 3GP Video Converter version
  • Free 3GP Video Converter version 5.0.15.706
In bijlage vind je de beide txt.logs 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Hallo,

Deze behoren bij elkaar, begin met de dik gedrukte te verwijderen herstart je pc en kijk wat er dan nog staat en verwijderd dat ook indien nodig.
Free 3D Video Maker version 1.1.4.221
Free 3GP Video Converter version 5.0.15.706
Free Studio version 5.2.0
Free Video to Flash Converter version 4.8.815

Verwijder ook "IObit Uninstaller".

Dit programma valt mij nu ook op Advanced System Repair Pro heb je deze gekocht zo nee dan mag die ook weg.

Doe nu het volgende ga naar de map Downloads open die en sleep het programma FRST daaruit naar het bureaublad. Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  Afbeelding
Fixlist.txt
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Sorry voor laattijdig antwoord maar verwijderen programma's vergt veel tijd en geduld en dan lukt het nog niet.
Ik heb alleen Iobit Uninstaller kunnen verwijderen. De andere gemelde programma's kunnen blijkbaar niet verwijderd worden !
Hieronder nog de gevraagde bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
vib189 schreef:Sorry voor laattijdig antwoord maar verwijderen programma's vergt veel tijd en geduld en dan lukt het nog niet.
Ik heb alleen Iobit Uninstaller kunnen verwijderen. De andere gemelde programma's kunnen blijkbaar niet verwijderd worden !
Hieronder nog de gevraagde bijlage.
Doe rustig aan met alles  hoor het is geen wedstrijd  :good:
We zijn nu vele dingen aan het verwijderen zorg als eerste dat je een goede backup heb van al je belangrijke dingen (dit is altijd aangeraden ook al zijn er nog geen problemen met je pc)

Probeer het volgende ga naar de mappen van de volgende programma's (C:\Program Files\) open de map van het programma en kijk of er een
uninstaller in zit ze hebben meestal de naam  unins000.exe or uninstall.exe klik daarop en verwijder zo het programma.
Het gaat om de volgende programma's: (als er een programma bij staat die je liever wilt behouden geef dat even door of sla die over)
Advanced Renamer
Advanced System Repair Pro
Any Video Converter Professional 6.1.9
Free 3D Video Maker version 1.1.4.221
Free 3GP Video Converter version 5.0.15.706
Free Studio version 5.2.0
Free Video to Flash Converter version 4.8.815


Lukt het niet probeer het met Revo: https://www.pc-helpforum.be/files/stand ... taller.pdf <== lees dit even door.
Download Revo Uninstaller Portable naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op revouninstaller.zip en kies voor de optie "alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op het bestand Revouninstaller.exe om het programma te starten.
  • Selecteer het software en klik vervolgens op "Uninstall"
Vertel of het nu is gelukt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Het is gelukt. De genoemde programma's zijn verwijderd, hetzij met de eigen "uninstall", hetzij met "revouninstaller". (prachtig programma). Vertel me maar wat ik nog moet doen. Ik ga een sobere donatie doen (ben gepensioneerd) om mijn echte dank te betonen.
11
vib189 schreef:Het is gelukt. De genoemde programma's zijn verwijderd, hetzij met de eigen "uninstall", hetzij met "revouninstaller". (prachtig programma). Vertel me maar wat ik nog moet doen. Ik ga een sobere donatie doen (ben gepensioneerd) om mijn echte dank te betonen.
Met je dankbaarheid zijn wij al blij hoor (mede daarvoor hebben wij dit forum opgericht) :good:
Voer  FRST nog eens uit (vergeet niet eerst een vinkje voor Addition te zetten.
Afbeelding Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: Afbeelding
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Frst.exe nog eens uitgevoerd. In bijlage de twee txt's.
Ik ga nu verder mijn hele programma bestand onder de loep nemen en verwijderen wat niet nodig is. 
Ik heb nog wel een andere vraag : wanneer ik op een bestand klik met mijn rechtermuisknop dan duurt het aanvankelijk altijd - en nadien nog soms - tot 1 minuut dat er reactie komt. Moet ik deze vraag op een ander onderwerp indienen?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
13
"vib189 schreef: Ik ga nu verder mijn hele programma bestand onder de loep nemen en verwijderen wat niet nodig is.
Dit is een goed idee, ga ook eens naar je Download map en leeg die ook eens (wat je niet meer wil bewaren).
Ik heb nog wel een andere vraag : wanneer ik op een bestand klik met mijn rechtermuisknop dan duurt het aanvankelijk altijd - en nadien nog soms - tot 1 minuut dat er reactie komt. Moet ik deze vraag op een ander onderwerp indienen?
Wacht hiermee tot we helemaal klaar zijn ik denk dat het komt omdat er nog iets op de achter grond mee draait.
Daarom doe eerst zoveel mogelijk verwijderen en daarna kijken we weer verder.
Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Afbeelding
Fixlist.txt
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Start Afbeelding op:
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Klik in de linker kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
Ik ga nu Ccleaner starten en je opdracht vervolledigen. Ik zend je hiuerbij reeds in bijlage de fixlog.txt.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
15
Hierbij de bijlage van Ccleaner.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”