Gesloten
61
Ik ga dit topic sluiten. Je wordt elders geholpen en meerdere helpers tegelijk is verwarrend voor iedereen.
Volg de aanwijzingen van de andere helper.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
62
Nou zeg, ik heb niet gevraagd of je wilde helpen maar of je wilde meekijken omdat we net de laptop hadden schoongemaakt. Heb duidelijk aangegeven dat ik al geholpen werd door MBAM.
63
Ik dacht dat de conversatie met de andere helper al afgerond was, de 2 items die AdwCleaner gevonden had zijn immers verwijdert.
Wil niet vervelend overkomen maar meekijken klinkt een beetje als de andere helper controleren/beoordelen. Dat meekijken gaat ook niet werken omdat het gehele verhaal tussen jou en de andere helper voor mij niet volledig is, dit is namelijk niet openbaar maar privé via mail-verkeer.

Nogmaals, meerdere helpers op hetzelfde probleem is onverstandig.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
64
Dan zijn we weer tegen het zoveelste voorbeeld aangelopen van hoe verkeerd geschreven tekst kan overkomen. Dat meekijken was puur bedoeld omdat het me heel interessant leek voor jou.

En ik heb ook geschreven dat ik nog geen antwoord had op het niet kunnen verwijderen van AdwC.

Het was wel volledig want ik heb precies alles aangegeven.

Ja, ik ben het met je eens dat meerdere helpers onverstandig is. Daarom vroeg ik ook niet om jouw hulp. Maar ik wilde niet onbeleefd zijn toen jij wel met suggesties kwam.

In communicatie gaat het heel vaak mis. Bij geschreven communicatie nog veel vaker dan gesproken. Laten we het daar maar op houden want ik vind het zonde om zo te eindigen terwijl we zo prettig hebben samengewerkt.

:dank:
65
Oke, ik laat je topic nog even open.
Meld je weer als de andere helper klaar is en wat de status op je computer dan is.
Kijken we dan verder voor eventuele vervolgstappen of dat we gaan afronden.

Succes :busy:
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
66
De jongen van MBAM heeft toch iets anders gedaan dan AdwC verwijderen. Ik deed de fix en AdwC was er gewoon nog en deed het weer prima. Ik vroeg hem wat hij gedaan had. Hij zei: "I cleaned out the AdwCleaner folder".


Ik weet niet wat hij daarmee bedoelt of hoe dat gewerkt heeft (maakt niet uit), maar misschien heb jij er wat aan. Als dat zo is, dan was het toch goed dat ik je had gevraagd mee te kijken. Waar of niet?

Je mag het topic sluiten.
67
Hij zei: "I cleaned out the AdwCleaner folder".
De map C:\AdwCleaner is leeggemaakt. Blijkbaar raakte AdwCleaner daarmee ergens in de war.
Goed, het probleem is in ieder geval opgelost. Bedankt voor je melding. :good:
Dit topic wordt gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”