Gesloten
1
Ik kan sinds dat Microsoft mijn PC in orde heeft gemaakt ineens niet meer kopiëren

 ze hebben   gezorgd dat de updates weer binnen komen en de computer up-to-date is

as ik iets wil uit pakken  rar bestand of iets wil kopiëren  word het afgesloten  en ga ik  automatische terug naar het bureaublad

weet niet of het er verband mee heeft  maar had het eerder niet


misschien heeft iemand een idee waar het aan kan liggen

vr groet Ayla
2
ayla schreef:Ik kan sinds dat Microsoft mijn PC in orde heeft gemaakt ineens niet meer kopiëren

as ik iets wil uit pakken  rar bestand of iets wil kopiëren  word het afgesloten  en ga ik  automatische terug naar het bureaublad
Moeten we dit zien als twee aparte handelingen of gaat het alleen om rar bestanden?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
niet alleen rar bestanden ook als ik  bijvoorbeeld een map wil kopieren

als ik een rar bestand hebt uitgepakt kan ik niet  de bestanden kopiëren en verplaatsen of zo

gaat gelijk terug naar bureaublad

ook gewoon alles selecteren gaat niet
4
Hallo,

Het is alleen moeilijk voor ons omdat we niet weten wat ze precies allemaal bij "Microsoft" hebben gedaan ;(

Stap 1.
Klik linksonder op het vergrootglas en doe de volgende stappen:
1. typ cmd.
2. klik met je rechter muisknop op Opdrachtprompt.
3. klik op Als administrator uitvoeren.
Afbeelding Typ DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth (let op spaties voor elke /)
Druk op ENTER  als de bewerking klaar is start de computer opnieuw op en doe meteen stap 2..

Stap 2.
Start weer cmd op zoals hierboven is beschreven en doe het volgende.
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar https://imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
'pc door microsoft in orde gemaakt' : hoe heb je die hulp gekregen, toch niet omdat microsoft jou zelf gebeld heeft......??????
8
ayla schreef:Nee zeker niet heb zelf contact gezocht officeel
Zien de rar bestanden of al je andere bestanden die je wilt kopiëren er zo uit.(zie afbeelding)
Een mapje met twee wieltjes erin en eindigen die bestanden ook  op .cmd?
Kijk de rest van al je opgeslagen bestanden eens na of die er ook zo  uitzien. Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
dit krijg ik te zien als ik cmd in tik 

niets als administrator uit voeren alleen maar dit wat hier boven staat 

ook als ik gewoon iets wil kopiëren lijkt wel of er en bestand ontbreekt 

het is trouwens een Acer Aspire V3
10
Hallo,

Daar kloppen een aantal dingen niet we gaan eens verder kijken.
Ga via de verkenner naar de dik gedrukte map: C:\Windows\system32 <== deze map
Staat daar het bestand cmd.exe in (maak meteen er een printscreen van en plaats die in je volgende antwoord)


Kijk of je de volgende tool kan uitvoeren:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
hier bij de gevraagde bijlages 

sorry heeft wat langer geduurd ik was ziek

vr groet Ayla
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
12
ayla schreef:hier bij de gevraagde bijlages 

sorry heeft wat langer geduurd ik was ziek

vr groet Ayla
Gelukkig ben je weer beter dan :good:
Heb je nog een antwoord op deze vraag:
Ga via de verkenner naar de dik gedrukte map: C:\Windows\system32 <== deze map
Staat daar het bestand cmd.exe in (maak meteen er een printscreen van en plaats die in je volgende antwoord)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
Hallo,

Het zijn twee vragen;

1.  jij heb deze geplaatst: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5adf362acc1c7/5adf362ac4222-printscreen_%282%29.jpg

Maar ik wil er graag één waar alles op is te zien.

2. Heb je nog een antwoord op deze vraag:
Ga via de verkenner naar de dik gedrukte map: C:\Windows\system32 <== deze map
Staat daar het bestand cmd.exe in (maak meteen er een printscreen van en plaats die in je volgende antwoord)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”