Gesloten
46
  • Van CCleaner heb ik de laatste update geïnstalleerd, dus niet verwijderd; SPAMfighter en Start Menu 8 heb ik beide wel verwijderd, maar CPU is onveranderd hoog.
47
We kijken opnieuw met FRST.

Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Het kan zijn dat de tool eerst bijgewerkt wordt, wacht dan tot dit klaar is.
Zorg dat de optie Addition.txt is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
48
Hierbij de beide bestanden:
Addition.txt
FRST.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
49
In dit bericht heb ik gevraagd om Emsisoft Anti-Malware te de-installeren.
Dat is nog niet gebeurd. Waarom niet ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
50
Ik heb Emsisoft Anti-Malware gedeïnstalleerd, maar omdat het totaal fysiek geheugen niet veranderde, de nieuwste versie van Emsisoft Anti-Malware weer geïnstalleerd.
Naar deze dus weer deïnstalleren?
51
Heb je de gratis versie of betaalversie van Emsisoft Anti-Malware ?
De betaalversie heeft namelijk een realtime-bescherming aan boord en kan daardoor in conflict komen met AVG.
De gratis versie heeft dit niet en is alleen een on-demand scanner. Na 30 dagen proefgebruik (met realtime-bescherming) wordt zonder licentie dit automatisch omgezet naa de gratis versie zonder realtime-bescherming.

De-installeer eens alle producten van RealPlayer om te zien of deze het geheugengebruik veroorzaken:
  • RealDownloader
  • RealPlayer
  • RealUpgrade 1.1
  • RealNetworks - Microsoft Visual C++ 2008 Runtime
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
52
Gratis versie van Emsisoft Anti-Malware, en zal alle producten van RealPlayer eens deïnstalleren.
53
  • RealDownloader en RealPlayer heb ik gedeïnstalleerd;  RealUpgrade 1.1 en RealNetworks - Microsoft Visual C++ 2008 Runtime kom ik nergens tegen, niet in configuratiescherm (programma's en onderdelen), niet bij CCleaner en niet bij Revo Uninstaller...
54
Mogelijk zijn ze verwijdert tijdens de de-installatie van de andere 2.
Is er verbetering nu ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
57
Hierbij de beide bestanden:
Addition.txt
FRST.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
58
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
59
Hierbij het betreffende log:
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”