Gesloten
16
Hallo,

Dan gaan we kijken of we je DNS in oorden krijgen:
Adware.DNSUnlocker, heb je op je pc die dit verstoort.

Lukt het om via en andere pc deze tool op een USB stick te zetten en dan op deze pc uit te voeren:

"MiniToolBox" viewtopic.php?t=5850

Lukt dat niet scrol naar: Handmatig kunnen deze instellingen ook gereset worden zoals u kunt zien op de onderstaande manier.

Herstart je pc en je zou weer op internet moeten kunnen zitten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Ik heb helaas geen andere pc, alleen een tablet en ik schrijf nu op de tablet
Ik snap alleen niet    scrol naar beneden om hert handmatig te doen.
Hoe kom ik aan de mini tool box
18
Hallo,

Ik zal het hierheen plakken is makkelijker:
Doe deze 3 dingen na elkaar: 


Handmatig kunnen deze instellingen ook gereset worden zoals u kunt zien op de onderstaande manier.

DNS Flush
  • Ga naar start>uitvoeren of type het volgende commando in het zoekvenster van het startmenu CMD
  • Typ in het zwarte scherm het volgende: ipconfig /flushdns gevolgd door enter.
    • Afbeelding
Reset IE Proxy Settings
  • Ga naar start>uitvoeren of type het volgende commando in het zoekvenster van het startmenu "inetcpl.cpl"
  • Open het tabblad "Verbindingen (connections)"
  • Klik nu op de knop "LAN instellingen (LAN settings)"
  • Haal het vinkje weg bij de "Proxy server" indien aanwezig.
    • Afbeelding
  • Klik op "Ok" om het venster te sluiten
Reset FF Proxy Settings
  • Start Firefox
  • Klik bovenin op Extra -> Opties -> Geavanceerd -> Netwerk -> Instellingen
  • Vink aan -> Geen Proxy -> OK Afbeelding
Herstart je pc en km je dan op internet?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
Ik heb andere schermen met window10 maar ik heb de eerste twee uitgevoerd.
De derde is van firefox maar die heb ik niet dus niet uitgevoerd
Pc opnieuw gestart maar geen internet
20
Hallo,

We gaan dan een Systeempunt terug zetten neem de punt die FRST heeft gemaakt ( Gestart door Rob (27-03-2018 11:36:02) Run:1)
  • Open het Configuratiescherm. Klik daarvoor onder in beeld op het pictogram van het vergrootglas.
  • Typ 'Configuratiescherm'.
  • Klik op Configuratiescherm Bureaublad-app.
  • Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
  • Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
  • Klik op Systeemherstel.
Afbeelding
  • Klik eventueel op Volgende en op Meer herstelpunten weergeven.
  • Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt staat de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
  • Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed.
  • Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door. Klik op Sluiten.
  • Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
  • Klik op Voltooien.
De pc word herstart daarna zou je weer op internet moeten kunnen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
21
Ik heb de schermen gezien maar eerst even een vraag
In herstelsysteem staan 2 datum en tijd
22.3.2018  14.14.18  JRT Pre junkware removal
22.3.2018  09.40.48   Automatisch herstelpunt

Welke moet ik nemen?   Ik denk de tweede
22
Robtuin schreef:Ik heb de schermen gezien maar eerst even een vraag
In herstelsysteem staan 2 datum en tijd
22.3.2018  14.14.18  JRT Pre junkware removal
22.3.2018  09.40.48   Automatisch herstelpunt

Welke moet ik nemen?   Ik denk de tweede
Je krijgt de mogelijkheid om een vinkje te plaatsen voor  Meer herstelpunten weergeven.
Dan zie je er één die FRST heeft gemaakt die moet je hebben.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Helaas die zie ik niet staan, alleen de twee die ik al noemde
Wel zie ik een knop met configureren van herstellingen configureren, schijfruimte beheren en herstelpunt verwijderen.
27
Het systeem terug gezet en heb het interen terug
De scan met FRST uitgevoerd.
Hier de gegevens ervan
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
28
Hallo,

Dit ziet er al beter uit:

Stap 1. Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Fixlist.txt
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.


Stap 2.
Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mb3-setup-consumer-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Nadat de installatie gereed is zal automatisch de 14 dagen proefversie actief zijn.
  • Hoe u de proefversie van Malwarebytes Premium kunt uitschakelen leest u hier.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
30
Hallo,

Malwarebytes geeft al niks meer aan, maak nu eennieuw herstelpunt Handleiding.
Voer AdwCleaner ens uit zonder wat te verwijderen.

Download
Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.


AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is opent een logbestand.(als er wat word gevonden klik nog niet op Opruimen).
  • Voeg dit logbestand "C:\AdwCleaner[].txt" als bijlage  toe in het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”