Gesloten
346
Herstart de computer nogmaals en vertel de status van Windows Update.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
349
Apart. In bericht #247 is update KB4103727 geïnstalleerd en in bericht #248 wordt het opnieuw geïnstalleerd.
Klopt de volgorde van deze 2 screenshots wel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
350
peter, ik denk dat je een echte krak bent...kijk hier eens...

wat hierboven staat heb ik niet eens uitgevoerd...bij de heropstart kreeg ik opeens het percentagen van updates dat hij aan het doen was,

dat heb ik in geen maanden meer gezien...

denk je dat het ok is nu????

Lynneke, heel blij...
Afbeelding
iedere keer leer ik meer en meer
351
Pffff, eindelijk succes met dit lastig probleem. :smiley_highfive:
Hou het de komende dagen even in de gaten en meld dan opnieuw de Windows Update status.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
352
ok Peter dat zal ik zeker doen...

ik ben alvast een heel blij persoontje, bedankt Peter en laat ons zeggen tot woensdag...
iedere keer leer ik meer en meer
353
Oke. Je mag alvast het bestand English terug hernoemen naar FRST64. Als alles weer normaal werkt gaan we nog netjes afronden.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
354
prima Peter, zal ik alvast doen...start weer normaal op, dat is een opluchting...slaap ze...
iedere keer leer ik meer en meer
355
Peter, de updates doen het prima...alles is normaal uitgezonderd dit (printsreen) iets wat ik al een jaar of wat heb...

wat ik ermee moet?  geen idee...

weet jij wat ik ermee moet doen?
Afbeelding
iedere keer leer ik meer en meer
356
Gelukkig dat het probleem van Windows Update verholpen is.
Die melding van dat Microsoft -account komt waarschijnlijk omdat je met een lokaal gebruikers-account inlogt bij Windows, niet met een Microsoft-account.
Zie dat hier ook telkens. Gewoon negeren.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
357
ok, daar ben ik blij om...en ik ben ook blij dat het probleem met de updates uit de wereld is...

moesten we nog iets doen met FRST64?

ik vraag het maar omdat ik ermee klaar wil zijn voor volgende week vrijdag, dan heb ik een kleine ingreep maar
moet toch een week of 2 revalideren...
iedere keer leer ik meer en meer
359
moesten we nog iets doen met FRST64?
Nee, dat was nodig voor het afronden van dit topic. We gaan de gebruikte tools en logbestanden opruimen.

Download Afbeelding "Delfix by Xplode" hier of hier.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Activate UAC
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
Klik op Run en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Deze tool maakt een logbestand. Dit hoef je niet te plaatsen.

Tools en logbestanden gebruikt in dit topic die nog niet verwijdert zijn mag je handmatig verwijderen.

Nog bedankt voor het tegeltje :cool:
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
360
ok Peter, ik ben klaar...alles is verwijderd en de boel draait prima...

nogmaals een dikke merci en dat tegeltje, een kleinigheidje...en graag gedaan..;

jij bedankt voor al je inspanningen en vooral voor jouw geduld met mij...

tot de volgende...

Groetjes,

Lynneke
iedere keer leer ik meer en meer

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”