Gesloten
331
Heb je het Engelse en Amerikaanse taalpakket voor Windows nog steeds geïnstalleerd ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
333
Ga naar Start - Instellingen - Tijd en taal.
Klik op Regio en taal en post hiervan een screenshot.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
335
Zijn Nederlands en Engels de enige in de lijst ? Mogelijk kan je het scherm via een schuifbalk rechts verschuiven.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
336
nee Peter, het scherm staat volledig open, geen schuifbalk dus, deze 2 zijn de enige...
iedere keer leer ik meer en meer
337
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
338
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
339
Herstart de computer.
Controleer Windows Update opnieuw en vertel het resultaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
341
Er staat een andere update in je laatste screenshot. Is de vorige en de update voor Windows Defender wel gelukt ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”