Gesloten
91
PeterJ,
  • heb gisteren op een laptop (Acer met 8.1 - waar geen bijkomende apparaten op geïnstalleerd staan) de 2 .exe laten draaien
    1) de setup_basic_300.exe (stuurprogr.)   en   2) de setup_full_install 300.exe
  • was beetje overtuigd dat alles perfect zou lopen en er dus geen problemen zouden zijn.
    RAAR WAS MIJN VASTSTELLING = de eerste aanklik van de SCAN snelkoppeling gaf ook hier - zoals op mijn desktop - de error: hpqkygrp.exe niet gevonden.In de \bin ook maar 25 bestanden!!daarna dezelfde error-problematiek als op mijn desktop (.dll bestanden)..
In Nederland zeggen ze toch '...nou breekt m'n klomp' :eek: Maar toch goed geslapen :sheep:?
     Wat loopt er fout?
     Wat doe ik fout?
     Help... ik verdrink!
Beste, ga dus eerst proberen om nog maar eens een deftig antwoord [LEES 'HULP'] te krijgen bij HP Klantenondersteuning.
                    Graag deze topic voorlopig open laten; Dank!
                    Laat zeker iets weten!
92
Heb je de ontbrekende bestanden in de bin map geplaatst en dit gaf geen verbetering ?
Apart dat het op een andere computer ook fout gaat.
Je kan nu inderdaad het beste contact opnemen met HP.

We wachten af.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
93
PeterJ,
(garantieperiode is net uit)
gewoon ter informatie: heb deze vroege namiddag een bericht "met vraag" rond mijn probleem geplaatst op het HP-Forum.
Ben benieuwd of er en wanneer dan reactie komt?????
Wacht af, maar vond een OCR-scanner flatbed (Epson Perfection V39). Bestaat er zoiets als een onpartijdige link om zicht te krijgen op betrouwbaarheid en service?

Tot later
94
Geen idee wat je bedoeld met onpartijdige link. Ik denk dat HP nu aan zet is om een oplossing te vinden.
We wachten af.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
95
          ik bedoel met 'onpartijdige link het volgende: bij opvraging specificaties zie je diikwijls ook "reviews". Vraag me dan af in hoeverre ONPARTIJDIG?

Wacht inderdaad op reactie van HP. Stuurde mijn bericht zowel in NL als in EN (zie bijlage). Mijn Engels niet zo best maar... hopelijk duidelijk genoeg.
zie bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
96
dag PeterJ,
even kort samenvatten:
  • probleem gestart half december 2017
  • sindsdien zijn er ± 8 weken verstreken waarin ik jullie heb aangeschreven - jullie mij hebben geantwoord en proberen helpen - ; No POSITIVE RESULT!!
  • in de maand februari ettelijke berichten geplaatst op HP klantenondersteuning, zowel op Engelstalige ondersteuning [UK] met mijn Engelstalig bericht als op Nederlandstalige ondersteuning [NL] met mijn Nederlandstalig bericht èn mijn Engelstalig bericht
  • Ieder Nederlandstalig bericht gaf steeds dezelfde melding:
    HP is op de hoogte van de recente kwetsbaarheden die gewoonlijk worden aangeduid als "Spectre" en "Meltdown". HP heeft een beveiligingsbulletin gepubliceerd met patches voor deze problemen en een lijst met getroffen systemen. We zullen het bulletin blijven updaten naarmate er meer informatie beschikbaar komt en moedigen klanten aan om het bulletin regelmatig te controleren.
  • Ieder Engelstalig bericht werd gewoon niet beantwoord
  • Na die 8 weken en 94 berichten (47 van mij en 47 van jullie) was mijn geduld op. 
  • Iemand raadde mij aan om met de aankoopfactuur en de scanner naar die winkel te gaan met de opdracht: los dit op! Wat zou mij dit kosten????
  • Heb een Epson OCR-scanner gekocht (89 €), geïnstalleerd en ik ben tevreden van zijn uitgebreide mogelijkheden en prestaties.
Jullie echt bedankt voor alle geboden hulp. ik stortte halverwege al een gift.
Wou met dit bericht laten weten dat je dit topic meg sluiten. NOGMAALS VEEL DANK!!
97
Graag gedaan. Jammer dat HP geen oplossing heeft.
Bedankt voor je terugkoppeling en de donatie.
Dit onderwerp wordt gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”