Gesloten
1
Hallo,

Als sinds gisteren liep Windows vast op met name als ik Facebook gameroom gebruikte, eerst dacht ik dat het te maken had met een te hoog geheugen gebruik,met name als ik chrome en gameroom tegelijk gebruikte, want beide gebruiken ontzettend veel geheugen en dan kan ik mij voorstellen dat Windows zegt doe het zelf maar bij wijze van spreken.

Ik heb vanochtend dat los van elkaar gebruikt om vervolgens in taakbeheer te zien hoeveel rekenkracht beide programma's los van elkaar gebruiken, samen kan dus niet ben ik achter gekomen.

Maar nu zojuist alleen Facebook gameroom als enige gebruikt en liep toen toch weer Windows vast, dus lijkt mij dat er met deze app iets niet in orde is, en de enige oplossing is dus om dit te verwijderen lijkt dan de oplossing, maar moet toch niet de bedoeling zijn.

Ook heb ik een blik geworpen in de logboeken, maar daar kan ik niets uit opmaken.

Dus mijn vraag is, heeft iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben?

En ook nog even dit terzijde, ik gebruik CCleaner en die vraagt regelmatig om het programma te gebruiken want zoals deze nu weer zegt kan er weer iets 1,6 Gb aan ruimte worden vrijgemaakt.
2
Maar nu zojuist alleen Facebook gameroom als enige gebruikt en liep toen toch weer Windows vast, dus lijkt mij dat er met deze app iets niet in orde is, en de enige oplossing is dus om dit te verwijderen lijkt dan de oplossing, maar moet toch niet de bedoeling zijn.
Mogelijk is de app beschadigd geraakt. Deinstalleer het en herstart de computer.
Download het daarna opnieuw en installeer het.
Geeft dit verbetering?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Inmiddels je adviezen opgevolgd, en tot op heden lijkt het goed te gaan maar toch merk ik steeds met het gebruik van dit programma dat er tussentijds een venster doorheen knippert met zoals ik snel kan zien een Windows command schermpje, dus zoiets als je in  MS Dos moet doen om een iets aan Windows op te dragen.

Dus een venstertje met in het zwart C:// als ik het goed heb gezien, komt mij trouwens wel bekend voor en zie je ook wel eens als je in de bios zit dacht ik.
4
Toch merk ik steeds met het gebruik van dit programma dat er tussentijds een venster doorheen knippert met zoals ik snel kan zien een Windows command schermpje
Ik ken het programma Facebook gameroom niet. Misschien is dat een normale gang van zaken.
Merk je nog andere problemen ?
 
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Nee niets vreemd meer gemerkt, alles gaat tot op heden goed.
Facebook gameroom is een app die vanuit Facebook gedownload kan worden om via een speciaal platform spellen te kunnen spelen.

Werkt overigens best wel mooi, en je kunt er ook wat uitgebreidere spellen mee spelen die niet via de browser gespeeld kunnen worden.
6
Nee niets vreemd meer gemerkt, alles gaat tot op heden goed.
Prima, kunnen we dit topic dan afronden ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”