Gesloten
1
Beste mensen,
Graag wil ik jullie hulp bij het volgende: ik wil mijn laptop met Windows 10 opschonen met een totaal nieuwe schoonmaakbeurt zonder mijn persoonlijke bestanden te behouden (die zijn geback-upt), maar ik krijg steeds de volgende foutcode te zien: foutcode 0xc1900107.
Ik heb al via verschillende zoekmachines gezocht naar oplossingen, maar die geven geen resultaat.
Ook is Windows Defender uitgeschakeld. Ik heb Avira als antivirus tool geïnstalleerd.
Hieronder zien jullie enkele screenshots van mijn probleem.
Alvast bedankt!
2
de opgegeven foutcode slaat op een updateprobleem.
schermafbeeldingen zie ik niet, dus niet duidelijk is wat je bedoelt met 'totaal nieuwe schoonmaakbeurt'....
3
Ik krijg bij het toevoegen van  enkele bijlagen de volgende foutmelding op jullie website: ongeldige bestandsextensie
Het gaat om *.jpg bestanden die mijn probleem dus kunnen verduidelijken.
Alvast bedankt voor je reactie!
4
Zie deze link, scroll naar Schermafbeelding(en) plaatsen op een Forum.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Chefkok schreef: ik wil mijn laptop met Windows 10 opschonen met een totaal nieuwe schoonmaakbeurt zonder mijn persoonlijke bestanden te behouden
falstring schreef:dus niet duidelijk is wat je bedoelt met 'totaal nieuwe schoonmaakbeurt'....
  1. Beantwoord de vraag van falstring.
  2. Welke versie WIndows 10 is geïnstalleerd?

    Versie Windows 10
    1. 1507 (de RTM)
    2. 1511 (de update uit november datzelfde jaar)
    3. 1607 (Anniversary Update van vorige zomer) 
    4. 1703 (Creators Update). 
    5. 1709 (build van besturingssysteem 16299.19)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
antwoord op vraag 1: ik wil een compleet nieuwe installatie van Windows 10 en dat lukt me nu niet via systeemherstel en dergelijke
antwoord op vraag 2: Afbeelding
8
Jouw schermafbeelding heb ik gewijzigd, Product-id is verwijderd.
Zorg dat er géén privacygevoelige informatie op de schermafbeelding is vermeld, voordat u de schermafbeelding gaat uploaden.
Zijn er privacygevoelige informatie op de schermafbeelding, dan eerst de privacygevoelige informatie verwijderen / camoufleren.
Heb je een Windows 10 Recovery USB gemaakt nadat je Windows 10 hebt geïnstalleerd?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
iEscape schreef:Jouw schermafbeelding heb ik gewijzigd, Product-id is verwijderd.
kan ik daar problemen mee krijgen dan indien zichtbaar?
10
Ja, dat Product-id hoort bij jouw Windows 10 versie, dat is ook zo bij andere Microsoft producten zoals MS Office.

Ter informatie betreft: 'Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd' bij het aanzetten van app-meldingen, neem onderstaande links eens door:
  1. link 01.
  2. link 02.
  3. link 03.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
Dat is niet best. 

Heb je die links al doorgenomen betreft: 'Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd' bij het aanzetten van app-meldingen?
Ik weet niet of je daarmee het probleem kan oplossen.

Hier kun je Windows 10 iso downloaden.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
iEscape schreef:Dat is niet best. 

Heb je die links al doorgenomen betreft: 'Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd' bij het aanzetten van app-meldingen?
Ik weet niet of je daarmee het probleem kan oplossen.

Hier kun je Windows 10 iso downloaden.
Deze optie heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik dus deze foutmelding: Afbeelding
14
Chefkok schreef:Deze optie heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik dus deze foutmelding:
Welke optie?
Heb je die links doorgenomen waar mogelijke oplossingen/suggesties worden aangeboden?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
15
iEscape schreef:Ter informatie betreft: 'Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd' bij het aanzetten van app-meldingen, neem onderstaande links eens door:
  1. link 01: heb ik geprobeerd, maar ik krijg dezelfde respons als de vraagsteller op het forum van Microsoft: ik heb alleen Ccleaner niet gebruikt.
  2. link 02: ook geen oplossing (link 01 en link 02 verwijzen naar elkaar als je op beide klikt).
  3. link 03: de nieuwsbrief van 27 kantjes ben ik aan het lezen.
Kan iemand mij alsjeblieft verder helpen met dit probleem?
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”