Gesloten
16
Chefkok schreef:link 03: de nieuwsbrief van 27 kantjes ben ik aan het lezen.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
17
Hallo,

Indien de aanwijzingen van iEscape hierboven geen verbetering geeft, doe dan het volgende:
 
In je 1e bericht zeg je:
ik wil mijn laptop met Windows 10 opschonen met een totaal nieuwe schoonmaakbeurt zonder mijn persoonlijke bestanden te behouden (die zijn geback-upt), maar ik krijg steeds de volgende foutcode te zien: foutcode 0xc1900107.
Kreeg je die foutcode ook al voordat je de schoonmaakbeurt gestart bent ?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Rechtsklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
18
Ik heb de DWORD-waarde van de betreffende sleutel opgezocht en deze stond al als nul genoteerd.
19
Hier zijn de twee logfiles waar jullie om vragen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
20
PeterJ schreef:Kreeg je die foutcode ook al voordat je de schoonmaakbeurt gestart bent ?
NEE.
21
Download Afbeelding SFCFix.exe (by niemiro) en verplaats het naar je bureaublad.
Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's.
Dubbelklik op SFCFix.exe en volg de aanwijzingen.
Na afloop opent en verschijnt er een logbestand op je bureaublad met de naam SFCFix.log.
Post dit logbestand als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
22
Chefkok schreef:Hier zijn de twee logfiles waar jullie om vragen.

Wat is je conclusie uit deze twee logjes?
23
PeterJ schreef:Download Afbeelding SFCFix.exe (by niemiro) en verplaats het naar je bureaublad.
Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's.
Dubbelklik op SFCFix.exe en volg de aanwijzingen.
Na afloop opent en verschijnt er een logbestand op je bureaublad met de naam SFCFix.log.
Post dit logbestand als bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
24
Even een mededeling. Quote aub niet mijn bericht en post al de gevraagde informatie in 1 bericht. Dan blijft het topic overzichtelijk.

SFCFix heeft alvast geen probleem gevonden.
Kopieer het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log eerst naar je bureaublad.
Ga naar http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "Upload File".
Selecteer het bestand CBS.log op je bureaublad en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
26
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster dism /online /cleanup-image /restorehealth en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar http://www.imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
28
Herstart de computer.
Enige verbetering nu ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
29
Nee, helaas kan ik Windows 10 nog steeds opnieuw installeren. Ik heb al een back-up gemaakt van mijn bestanden, dus ik wil een volledig nieuwe installatie van Windows 10.
Heb je nog meer hulpmiddelen? Of moet ik mijn laptop naar een computerwinkel brengen?
30
Doe een Windows 10 herstel-installatie. Hiermee blijven je programma's en bestanden behouden.
Voor de zekerheid kan je wel eerst belangrijke bestanden backuppen maar dat heb je al gedaan.
Hoe je een Windows 10 herstel-installatie doet lees je hier.

Vertel hoe het hierna gaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”