Gesloten
16
Sorry dat alles zo langzaam ging maar ik kreeg er bezoek tussen door.
Hoop dat je nog wel reageerd
18
Er staat nergens iets over opruimen kennelijk doet hij dat automatisch.
Mij pc draait goed maar dat deed hij toch wel alleen als die moest opstarten had hij wat haperingen.
19
Hallo,

Na het scannen krijg je meestal "Opruimen"
Afbeelding Maar als het is gebeurt is het goed je zou voor de zekerheid nog eens kunnen scannen.
Als er verder geen problemen zijn mag je het volgende doen.

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.
Ik weet niet of je de gratis versie al heb ingesteld zo nee volg de stappen uit deze link: viewtopic.php?f=325&t=21101


Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
20
IK heb een MBAM Premium en deze werkt erg goed ook spam houd hij tegen waar ik er altijd veel van heb en nu niets meer, onvoorstelbaar.
Zal ook de MBAM zo een scan laten draaien om te zien dat hij nu doet.
22
Ja doet eigenlijk nog meer dan een virusscanner.
Die zit er meer voor het goede gedrag op maar doet weinig alles doet MBammetje

groetjes Laurina
24
Alleen mijn MBAM heb ik net laten scannen en weer 652 stuks bedreigingen gedentificeerd.
Ben bang dat het aan de MBAM ligt en dat ik hem van mijn pc moet halen en er opnieuw op moet zetten.
Dat heb ik een keer eerder gehad en toen was het over.
26
Hallo,

Is het steeds hetzelfde wat Mbam vind en laat je het wel in quarantaine plaatsen?

Download de Afbeelding Zemana AntiMalware.Portable naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "Zemana.AntiMalware.Portable.exe” om het programma te starten.
  • Wanneer er een melding van het gebruikersaccountbeheer verschijnt klik je op Uitvoeren of Ja.
  • Beschikbare updates zullen nu automatisch gedownload worden.
  • Klik nu rechtsboven op het tandwiel en zet "Nederlands" als taal.
  • Klik linksboven op het "Huisje", klikt nu op de knop Scannen.
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer er schadelijke software is gevonden zal je hiervan een overzicht krijgen, standaard zal de optie om deze in quarantaine te plaatsen geselecteerd zijn.
  • Klik op de knop "Volgende" om de gedetecteerde items te verwijderen.
    Opmerking: Als opnieuw opstarten vereist is voor het voltooien van het reinigingsproces, klik op opnieuw opstarten.
  • Open opnieuw "Zemana.AntiMalware.Portable.exe”, klik rechtsboven op de rechtstaande balkjes.
  • Voeg het logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Meer omtrent Zemana AntimMalware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
Ja ik laat het in quarantaine plaatsen.
Maar vind je het goed dat ik morgen dit doe die scan, want ik lig op apegapen ondertussen.
groetjes en nog een fijne avond Laurina
29
Goede Morgen
Het hele probleem van 652 bedreigingen is in een klap opgeheven.
Laat ik het maar niet te hard zeggen want je weet maar nooit.
Had gisteren de MBAM eraf gegooid en hem er opnieuw opgezet.
Omdat ik toch bang was dat het aan de MBAM ligt en niet aan mijn PC.
Maar met de scan nog steeds dezelfde ellende.

Nu kreeg ik vanmorgen met het starten van de pc meteen een nieuwe versie van de MBAM 
en heb die geinstalleerd en meteen een scan laten draaien en hij vond niets.
Met die nieuwe versie zijn ze dus veel te laat gekomen bij mij, want dan had ik niet al die problemen nu gehad.
Dus jullie weten dan ook als er zo iets gebeurd denk dan aan mij, 
ER MOET DAN EEN NIEUWE VERSIE VAN DE MBAM IN.
Jullie worden hartelijk bedankt voor al jullie moeite en tijd.

Een fijne dag nog groetjes Laurina
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”