Gesloten
1
Addition.txt
FRST.txt
Mijn laptop sluit spontaan af.
Win Update werkt niet; foutmelding 0x800706ba FIX: Foutcode 0x800706BA worden gegenereerd wanneer een clientcomputer een aanvraag voor een externe COM +-object indient.
Als ik de hotfix aanklik gebeurd er niets.
Ik kon geen herstelpunt terugzetten; deze waren verdwenen terwijl dit wel ingeschakeld was ??????????
Opnieuw opstarten helpt niet.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
2
Hallo,

Is dit probleem ineens ontstaan?

In het logje zie ik alleen dit herstelpunt staan:
==================== Herstelpunten =========================
08-10-2017 13:11:43 herstel

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Dit is inderdaad plotseling opgetreden.
Ik moest de laptop met de fysieke knop afsluiten om opnieuw op te starten.
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
4
Hallo,

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.
Hoe werkt de pc nu en ervaar je nog de problemen?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Opdrachten uitgevoerd.
De pictogrammen Store en Mail waren ook weg maar zijn nu terug en werken goed.
Windows update werkt weer d.w.z. dat er geen foutmelding meer komt en dat de computer up to date is.
Mijn GDATA pictogram is uit de taakbalk (rechtsonder) verdwenen .
Kreeg in Spotify de melding dat windows defender spotify toegang moest geven.
GDATA is dus uitgeschakeld en Windows Defender Antivirus heeft de beveiliging overgenomen.
Nu kan ik ook weer de optie Als administrator uitvoeren aanklikken (kon eerder niet).
De laptop werkt volgens mij weer goed; laptop werkt supersnel maar ja dat is wel logisch :D.
Groeten, Jos H
6
Hallo,

Mooi dus de laptop werkt nu goed zijn we een stap verder.
Nu gaan we als eerste de "Services" weer inschakkelen.

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles inschakelen"
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

Hoe werkt de pc?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Werkt weer prima; GDATA is weer present en alles is weer zoals voorheen.
Heb je enig idee wat de oorzaak geweest kan zijn?
Groeten, Jos H
8
Jos H schreef:Werkt weer prima; GDATA is weer present en alles is weer zoals voorheen.
Heb je enig idee wat de oorzaak geweest kan zijn?
Met FRST heb ik wel een aanpassing aan je Host gedaan en misschien door dan alles even aan en uit te zetten is dat weer goed gekomen.
Maar zoals je weet pc's zijn rare dingen. Goed dat nu alles weer werkt en je mag FRST met bijbehorende logjes weer verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”