Problemen in Windows

Gesloten onderwerpen. Stuur een privé bericht naar een Moderator of de Administrator om het topic weer te laten openen.
Gesloten
Gebruikersavatar
yannickory
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 394
Lid geworden op: 04 apr 2014 18:00
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 64 Bits
AV: Avast 2016
AM: Anti-Malware Bytes
FW: Windows Firewall
Contacteer:

#1

Hallo

Ik ben ook in behandeling voor het zelfste onderwerp op jullie Windows 10 forum maar daar ben ik effe in behandeling. Het probleem stelt zich nu nog altijd en is ook uitgebreid dat ook na start nu ook de rekenmachine het voor bekeken geeft. Misschien is er toch een virusmatig probleem aanwezig op de computer en wil ik hem graag laten controleren hiervoor => Malware bytes was negatief bij laatste scan 

Onderwerp ==> viewtopic.php?f=366&t=21004 
In bijlage de logjes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Reparateur van computer - Volgt opleiding Toegepaste informatica @ Hogeschool PXL
Eigen materiaal:
Asus G11CD-K-NL010T - Windows 10
Acer Aspire 7750G - Windows 7
HP Pavilion x2 - 10-n202nb - Windows 10
Gebruikersavatar
yannickory
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 394
Lid geworden op: 04 apr 2014 18:00
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 64 Bits
AV: Avast 2016
AM: Anti-Malware Bytes
FW: Windows Firewall
Contacteer:

#2

** Systeem wordt op dit moment geherinstalleerd door middel van deze pc opnieuw instellen met behoud van bestanden **
Deze topic mag dus gesloten worden
Reparateur van computer - Volgt opleiding Toegepaste informatica @ Hogeschool PXL
Eigen materiaal:
Asus G11CD-K-NL010T - Windows 10
Acer Aspire 7750G - Windows 7
HP Pavilion x2 - 10-n202nb - Windows 10
Gesloten

Terug naar “Opgeloste problemen / logs”