Gesloten
1
Hoi, sinds een aantal dagen krijg ik telkens een vervelende melding op mijn scherm. Hierbij word steeds verwezen naar foutstatus 0xc000012f. Bovenaan staat: icloudservices.exe - ongeldige installatiekopie. Verder word gezegd dat C:windows\system32\msvcp120.dll niet geschikt is voor windows. Ik snap er niets van. Heeft iemand een idee?
Mvg, Alex
2
@ Alex,

Voer onderstaande uit:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hierbij de resultaten van de scan.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Hierbij de printscreen
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Sorry voor de late reactie, maar de melding is niet meer teruggekomen. Bedankt voor de hulp.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”