Gesloten
1
ik heb hier opeens ene browser air erop staan ik zou niet weten hoe maar hoe krijg ik die eraf weer ?

linux
2
Hallo,

Ik heb je even verplaatst om je beter te kunnen helpen;

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
- - -

Inhoud bericht verwijderd.
Alléén virus/malware expert mogen in dit forum onderdeel reageren.

4
hierbij dan 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Hallo,

1. Download Afbeelding ResetBrowser naar het bureaublad.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm  van "ResetBrowser" opent.
Afbeelding
  • Klik Reset Chrome.

2. Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
k gedaan zoals je zei maar staat ernog steeds op zie bijlage fixlist 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Als ik pc opstart dan klik ik op google chrome( op bureaublad ) die springt open maar geen logo in de taakbalk van chroom als ik hierop ga staan staat er browser air , maar ik heb n fout gemaakt ik ben vergeten reset chrome te doen zal alles nogeens opnieuw doen zet ik de fix text weer hier 
9
linux schreef:Als ik pc opstart dan klik ik op google chrome( op bureaublad ) die springt open maar geen logo in de taakbalk van chroom als ik hierop ga staan staat er browser air , maar ik heb n fout gemaakt ik ben vergeten reset chrome te doen zal alles nogeens opnieuw doen zet ik de fix text weer hier 
Je hoeft alleen ResetBrowser te doen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
okay heb reset gedaan nu chrome is ervanaf nu ook de pc dan kan ik die nu gewoon weer downen ? browser air blijft staan hoor in de taakbalk 
11
linux schreef:okay heb reset gedaan nu chrome is ervanaf nu ook de pc dan kan ik die nu gewoon weer downen ? browser air blijft staan hoor in de taakbalk 
Wacht even met Chrome, verwijder browser air van je taakbalk (klik rechtermuis knop en kies van taakbalk los maken)
Doe daarna:
Download Afbeelding OTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op "OTL.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" Afbeelding.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
K had chrome eral weer opgezet via reset webbrowser maar zal m morge erweer af gooie en dan doen wat je zegt 
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”