Gesloten
46
Hier de fixlog van Farbar nadat ik alle stappen heb doorlopen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
47
Succes. De map "C:\Program Files (x86)\UCBrowser" is verwijdert.
Doe onderstaande ivm je netwerkprobleem.

We gaan de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
48
Yes, top!! Ontzettend bedankt voor alle hulp met het verwijderen van deze hardnekkige malware!

Hier de volgende fixlog van Farbar.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
49
Enige verbetering nu met je netwerkverbinding ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
50
Nee, sterker nog ik kan er helemaal niet meer op nu.. Hij pakt zowel de directe netwerk verbinding als de usb-adapter niet meer en om één of andere reden kan ik ook niet meer inloggen op mijn gebruikersaccount op de computer..
51
Schakel de computer helemaal uit door de aan/uit-knop minstens 5 seconden ingedrukt te houden.
Herstart daarna de computer. Lukt het dan wel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
52
Nog steeds niet helaas... Ik ben nu bezig met al mijn bestanden die ik wil/moet bewaren op een externe harde schijf te zetten en ben dan van plan om eens WIndows opnieuw te installeren. Zou dit mijn problemen oplossen?
53
Een backup maken van belangrijke bestanden is nooit verkeerd.
In plaats van een herinstallatie kan je een zogenaamde herstel installatie doen. Hiermee wordt de Windows installatie hersteld met behoud van je persoonlijke bestanden en geïnstalleerde software. Hoe je dat doet lees je hier.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
55
Ik word langzaam gek. Als ik de stappen doorloop om Windows 10 te resetten (alles verwijderen) geeft hij na een tijd niks doen aan "Er is een probleem met het opnieuw instellen van uw pc. Er is niets gewijzigd." en daar moet ik het mee doen... Hoe zorg ik ervoor dat ik hem alsnog volledig leeg kan halen en als het ware een factory-reset kan doen?
56
Probeer Windows 10 eens in veilige modus te starten. Hoe je dat doet lees je hier.
Lukt dat wel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
58
Oke. Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot of foto en update het bestand naar http://imgdumper.nl
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
59
Op 62% stopt het scannen:
"Windows Resource Protection could not perform the requested operation."
60
Kopieer het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log eerst naar je bureaublad.
Ga naar http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "Upload File".
Selecteer het bestand CBS.log op je bureaublad en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”