Gesloten
31
Heb er >> aan toegevoegd, hier het resultaat.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
32
Inmiddels heb ik contact gehad met de Ziggo klantenservice en die heeft een nieuw verzoek voor deblokkering bij Abuse ingediend. Moet afwachten wat daar als resultaat uit komt.
36
Hallo,

Netjes de DNS-serveradressen (8.8.8.8 of 8.8.4.4) van Google staat er nu in.
Als je de pc bedraad aansluit bij je moeder zou je de IP weer kunnen resetten en kijken welk IP adres dan word toe gewezen.
Dat je IP was gehack zou je aan ziggo kunnen doorgeven:

Tcpip\..\Interfaces\{B38E76BE-6594-410D-A00B-D527F7AE1CF0}: [NameServer] 172.20.25.10


Het adres stond hier aan gekoppeld: http://whois.domaintools.com/172.20.25.10
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
Dat ip adres dat je hier ziet, is het ip adres van mijn internet router hier voor mijn netwerk. In het verleden kwam mijn moeder met laptop wekelijks hier en maakte via wifi verbinding met mijn beveiligde netwerk. GEEN hack van ip adres dus???
38
mauprik schreef:Dat ip adres dat je hier ziet, is het ip adres van mijn internet router hier voor mijn netwerk. In het verleden kwam mijn moeder met laptop wekelijks hier en maakte via wifi verbinding met mijn beveiligde netwerk. GEEN hack van ip adres dus???
Raar IP word aan een heel ander adres toe verwezen: http://whoisip.ovh/172.20.25.10
En ik zie een heel ander IP bij jou, bekijk hem maar eens zelf: http://nl.ccm.net/faq/3-hoe-kan-ik-mijn-ip-adres-vinden
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
39
Ja, dat klopt wel. Dat is mijn openbare ip adres, aan de routerkant met het internet modem (de WAN poort). Aan de andere kant zit mijn netwerk (LAN poort) met eigen (vrije) iP adressen. De DHCP range op mijn router bepaald, samen met het subnet mask, de range van ip adressen, die binnen de LAN mogen aanmelden. Het adres 172.20.25.10 is het vaste ip nadres van deze router. Verder heb ik een aantal apparaten met een vast ip adres, om diverse redenen en een beperkte DHCP range, voor tijdelijk gebruik. Wifi toegang wordt beperkt d.m.v. mac filtering. Zonder toestemming voor het mac adres van je WLAN, kom je bij mij niet op mijn netwerk. Verder kan je alleen verbinding maken via kabel (UTP/RJ45/cat6).
41
Ik ook. Kan nog wel tot morgen duren, voor ik iets meer weet (Wordt er zo langzamerhand een beetje hopeloos van, maar kan er toch niets aan veranderen). Zodra ik iets weet, plaats ik het hier. Tot zover bedankt voor alle goede hulp.
42
mauprik schreef:Ik ook. Kan nog wel tot morgen duren, voor ik iets meer weet (Wordt er zo langzamerhand een beetje hopeloos van, maar kan er toch niets aan veranderen). Zodra ik iets weet, plaats ik het hier. Tot zover bedankt voor alle goede hulp.
Dat is goed ik wacht het af.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
43
Beste abbs,

Ziggo heeft gereageert en alles werkt hier weer. Heel erg bedankt met het helpen en het oplossen van mijn Ziggo probleem. Hierbij kan deze topic gesloten worden.
44
mauprik schreef:Beste abbs,

Ziggo heeft gereageert en alles werkt hier weer. Heel erg bedankt met het helpen en het oplossen van mijn Ziggo probleem. Hierbij kan deze topic gesloten worden.
Dat is mooi om te horen, maak nog wel een nieuw systeemherstel punt aan (je weet maar nooit)
Bedankt en graag gedaan :x-mas-23
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”