Gesloten
1
Malwarebytes wil niet opstarten ( ik krijg de melding unable to connect de service.
Malwarebytes is niet te verwijderen en niet opnieuw te installeren.

Ik heb rkill.exe uitgevoerd maar als ik mbam.exe wil wijzigen in svchost.exe krijg ik de melding dat ik niet bevoegd ben om de naam te wijzigen.

Wie kan mijn helpen om dit probleem uit mijn pc te halen.
2
Hallo,


Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
abbs bedankt voor het oppikken van mijn topic, hierbij de gevraagde logs.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Probeer eerst het volgende om Malwarebytes te verwijderen lukt 1 niet doe dan 2.

1. Klik Start > dan zie je al je geïnstalleerde programma's op alfabet > ga naar M klik daar op de folder van MalwareBytes.
Het volgende opent kies daar "Uninstall Malwarebytes" Afbeelding 2. Ga naar: C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\unins000 <--- Gebruik deze Uninstall

Vertel of dat is gelukt, installeer malwarebytes nog niet opnieuw.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
abbs, bij 1staat Uninstall Malwarebytes niet onder de map Malwarebytes.
Bij 2 krijg ik de melding bestand C:program Files\Malwarebytes\Anti-Malware\unins000.dat ion niet worden geopend.
Kan het verwijderen niet voltooien. Fout 5: toegang geweigerd.
6
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Fixlist.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
abbs, hierbij het gevraagde logje.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
abbs, hierbij de gevraagde bestanden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
Hallo,


* Ga naar de map: C:\Windows\system32\drivers\ en zoek mbae64.sys op sleep dit bestand dan naar je bureaublad.
Herstart je pc na de herstart download je via deze link het installatiebestand van Malwarebytes 3.0.
Volg de verdere installatieprocedure.
Vertel of het gelukt is of dat je een foutmelding heb gekregen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
abbs, via slepen kreeg ik de melding dat ik niet bevoegd ben om dit te doen.
Daarom heb ik het met kopiëren geprobeerd, maar tijdens het installeren kreeg ik de melding met Foutcode 5
12
tdb53 schreef:abbs, via slepen kreeg ik de melding dat ik niet bevoegd ben om dit te doen.
Daarom heb ik het met kopiëren geprobeerd, maar tijdens het installeren kreeg ik de melding met Foutcode 5
Kopiëren helpt niet, het bestand moet even verwijderd worden van die plaats probeer het eens in veilige mode.
Lukt dit niet dan mag je je vraagt eens hier voorleggen: https://forums.malwarebytes.com/forum/4 ... ebytes-30/
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
abbs, in de veilige modus heb ik Mallwarebytes geïnstalleerd en een scan uitgevoerd. Hierbij werd niets gevonden.
Na normaal opstarten kreeg ik na de start van Mallwarebytes de melding unable to connect the service.
14
tdb53 schreef:abbs, in de veilige modus heb ik Mallwarebytes geïnstalleerd en een scan uitgevoerd. Hierbij werd niets gevonden.
Na normaal opstarten kreeg ik na de start van Mallwarebytes de melding unable to connect the service.
Dus in veilige modus heb je geen problemen, zet je virusscanner eens uit (in normale) doet Mbam het dan wel?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
Inderdaad, als ik de virusscanner uitzet werkt het wel.
Wat kan ik hier aan doen zodat mijn virusscanner aan kan blijven staan?
Ik krijg ook regelmatig (maar niet altijd en onregelmatig) DLL meldingen bij het opstarten van Outlook, photoshop en Adobe Illustrator, kan dat dezelfde reden hebben?
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”