Gesloten
76
Rustig afwachten. Laat de tool minstens 2 uur zijn werk doen. Daarna kan je het stoppen en het logbestand posten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
77
binnen 3 kwartier was ie klaar hoop dat je er wat mee kan doen
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
78
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
79
Als ik progamma start doet het zoals altijd maar zogauw ie aangeeft verwijderen bestanden :
C:\users\eigenaar\appdate\locallla\firefox\profiles
hangt het progamma zich op loopt vast dan
80
Vreemd. Er wordt niets met de Firefox profielen gedaan.
Heb je soms Zoek.exe gestart in plaats van FRST.exe ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
81
Nee hoor heb nu al zo vaak gedaan frst.exe start ik dan fixen gaat ook lope maar bij bovengenoemde loopt ie ff dan slaat t progamma vast de groene balk blijft staan dan 
82
heb m opnieuw gedownload nu deed ie t wel daarna starte de pc opnieuw op nl hierbij de log 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
83
Oke. Vertel of er verbetering is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
84
Ja de pc is sneller nu dat wel ik merk t maar hangt nog altijd ff als ik op internet ga 
85
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
86
bij deze ik moet zeggen is echt sneller geworden nu na deze herstart is ie niet meer gaan hangen zal t vandaag nogeens paar x testen 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
87
Blijft niet meer hangen tenminste tot nu toe geen probleem meer gehad peter is ook stukken sneller muziek blijft doordraaien zoals het anders was ik zal komende dagen nog weleens zien dan .
Enn vraag heb ik nog ik zie juist dat ik een snelkoppeling heb staan van een progamma trukey maar dit staat niet in de progammas en onderdelen hoe krijg ik dit eraf eigenlijk dan ?
Bedankt in iedergeval voor alle hulp zover man !!!
88
Waar staat die snelkoppeling ?
TrueKey is eerder deels uitgeschakeld vanwege conflicten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
89
op het bureau blad als snelkoppeling en verwijst hiernaar "C:\Program Files\Intel Security\True Key\Application"
90
Die snelkoppeling mag je verwijderen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”