Plaats reactie
1
Hallo,
Gister is op een of andere manier MPC Cleaner op mijn PC geinstalleerd. Ik draai op Vista. Via configuratiescherm, programmas verwijderen zie ik het niet staan. Bij processen 'viao taakbeheer ook niet. Ik zie wel MPCProtectService.exe en MPCTray.exe, die mag ik beide niet stoppen, ovv toegang geweigerd. Onder programma's zie ik MPC map wel, maar ik mag het daar niet weggooien of hernoemen. Het staat op mijn bureaublad en rechtsonder in het scherm en ik krijg zo nu en dan pop-ups ervan. Ik heb zoek.exe al op mijn bureaublad gezet, maar nog geen script gedraaid. Graag eerst advies. Bij voorbaat dank,

Peter
3
Leek goed op te starten, paar keer deinstalleren in nieuw venster gekozen, eindigde in runtime error R6034. en melding dat toepassing niet juist te initialiseren was, MCP Uninstall delete werkt niet meer. MPC cleaner map staat nog in program files. Ik start PC opnieuw op.
4
Na opstarten MPC cleaner niet meer actief. Map stond nog wel in Program files, maar is nu te verwijderen. Is dus opgelost, heel erg bedankt voor de snelle en goede hulp.
5
Watnuweer schreef:Leek goed op te starten, paar keer deinstalleren in nieuw venster gekozen, eindigde in runtime error R6034. en melding dat toepassing niet juist te initialiseren was, MCP Uninstall delete werkt niet meer. MPC cleaner map staat nog in program files. Ik start PC opnieuw op.
Hoe ben jij besmet geraakt met MCP cleaner?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Ik vermoed indirect. Ik zocht een convertor om MP3 van youtube op te nemen. Had er twee geinstalleerd, kreeg toen pop-up over een adobe upgrade, zonder goed op te letten op installeren gedrukt, toen zag ik vanalles langskomen oa PDF creator. Daarna kreeg ik vreemde pop-ups en linken naar vreemde sites als ik in vensters iets aanklikte.
7
Hallo,

Zou je ter controle het volgende willen doen;

Download Afbeelding OTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op "OTL.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" Afbeelding.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”