Gesloten
1
Hallo, na een scan met eset zijn er twee dezelfde virussen gevonden , w32/netfilter.E, die zijn weer opgeruimt door eset.
Maar voor de zekerheid wil ik mijn computer laten scannen....ik voeg hier bij de logjes.
Zullen jullie willen kijken hiernaar ? bedankt hiervoor alvast
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
@ jordan77,

Prima :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Bij deze de bestandjes waarom gevraagd werdt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Oke dat is dus in orde, waar kunt u dat trouwens zien dat java geupdate moet worden ?
Waar is java voor spelletjes toch ? en ik speel geen spelletjes  .
Een tijdje terug is er in het nieuws geweest dat via java en virus of iets dergelijks is verspreidt daarom had ik dat verwijdert of uitgezet dat weet iik niet meer.
Maar het staat er nu weer op alles up to date houden is beter.
9
Hallo,

Je mag de gebruikte programma's verwijderen;

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”