Gesloten
1
hallo, ik heb zoiets voor gelijk peepee,
ik zal het stappenplan doorlopen en de logjes posten,
alvast bedankt
ps, ik werk ook met telenet webmail, maar heb een vraagje, waarschijnlijk is de pc van mijn zus ook gehackt,
of toch haar hotmail, want ze kan er niets in doen, nergens op klikken.
Kan die hersteld worden ingeval?, maar ik zal me daar morgen mee bezighouden...
2
hier zijn de twee logjes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
:welkom:

@ moessie,

Prima :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
dank u
hier nog logje malwarebytes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Hallo,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB};c
    {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6};c
    autoclean;
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    installedprogs;
    startupall;
    services-list;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
zoek gedaan, hier logje
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
omdat ik in mijn telenet webmail een ganse reeks berichten naar mijn contactpersonen terugkrijg, berichten
dus niet van mij!
maar het zou ook kunnen dat het de pc van mijn zus is, haar hotmail die 'waarschijnlijk' gehackt is want zij
krijgt ook die berichten en zij kan in haar hotmail niks meer doen of berichten openen of versturen.
Ik zal haar pc bij mij zetten en daar het stappenplan van uitvoeren misschien?
10
als dat mogelijk is het wachtwoord van die hotmail te resetten zal ik dat zekers doen,
maar blijven de persoonlijk aangemaakte mappen in die hotmail dan bestaan???
13
ok hotmail heeft nieuw paswoord en telenet webmail ook
en de pc van zus heb ik opnieuw windows 7 opgezet
bedankt voor de hulp!
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”