Gesloten
46
abbs schreef:Hallo,

Dat zijn Weappers die je binnen krijgt via gratis software: http://www.thundercloud.net/infoave/new ... oad-sites/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ze zijn al verwijdert door eset maar ik neem aan dat je dat niet graag op je pc hebt, of waar dien die voor?

Bij de laatste sschoonmaak van de antivirus programma`s die ik hierbij heb gebruikt is niet alles verwijdert, EmsisoftEmergencyKit en Start Emsisoft Emergency Kit staan nog op het bureaublad als ook twee logjes van eset, die heb ik na de schoonmaak gedraaid, kan ik die gewoon verwijderen of moet dat via delfix gebeuren?
47
jordan77 schreef:[
Ze zijn al verwijdert door eset maar ik neem aan dat je dat niet graag op je pc hebt, of waar dien die voor?
C:\Users\Jordan\Downloads\usbvirusscanner-69285800.exe <---- deze heb je waarschijnlijk gedownload en dit bestand bevat Wrappers (daarom heeft Eset die verwijderd)
Zo'n wrapper bevat ongewenste toolbars, browser extensies en allerhande optionele software en dat wil je zeker niet op je pc dus kijk uit van welke site je iets download.
Bij de laatste sschoonmaak van de antivirus programma`s die ik hierbij heb gebruikt is niet alles verwijdert, EmsisoftEmergencyKit en Start Emsisoft Emergency Kit staan nog op het bureaublad als ook twee logjes van eset, die heb ik na de schoonmaak gedraaid, kan ik die gewoon verwijderen of moet dat via delfix gebeuren?
Ja dit mag je allemaal handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”