win32:evogen
1Hallo ik had net een program gedownload, voor het herstellen van verwijderde bestanden, dat het geinfecteerd is met win32:evogen(susp) wat moet ik nu doen? Panda cloud scanner is net klaar en wat het vond heb alles verwijderen.
Weet je nog in welke locatie Panda het vond, en zou je het logje van Mbam willen plaatsen;jordan77 schreef:Hallo ik had net een program gedownload, voor het herstellen van verwijderde bestanden, dat het geinfecteerd is met win32:evogen(susp) wat moet ik nu doen? Panda cloud scanner is net klaar en wat het vond heb alles verwijderen.
Code: Selecteer alles
firefoxlook;
torpigcheck;
emptyfolderscheck;delete
chromelook;
C:\Windows\system32\drivers\gctcqksx.sys;virustotal;
standardsearch;
filesrcm;
autoclean;
startupall;
Dit is normaal zoek.exe kan meer als een uur duren, net naar gelang hoeveel bestanden op je pc staan.jordan77 schreef:Ik heb zoek maar gesloten, het is al ruim half uur bezig en dan nog komt het niet verder dan checking input, is dat normaal ?
Kan ik als er gescant wordt de internet verbinding tijdelijk verbreken ?abbs schreef:Dit is normaal zoek.exe kan meer als een uur duren, net naar gelang hoeveel bestanden op je pc staan.jordan77 schreef:Ik heb zoek maar gesloten, het is al ruim half uur bezig en dan nog komt het niet verder dan checking input, is dat normaal ?
lees daarom de handleiding goed door en doe niks als zoek.exe aan het scannen is.
Terug naar “Opgeloste problemen / logs”