Pagina 1 van 1

verwijderen foutmelding

Geplaatst: 05 nov 2015 12:25
door mahmar
Ik krijg al een tijdje je de melding dat "appdata\roaming\newnext.me\nengine.dll" niet gevoinden wordt.

Scan met Adw Cleaner levert logbestand zoals in bijlage op.

Fijn als jullie me kunnen helpen dit verder op te lossen.

Re: verwijderen foutmelding

Geplaatst: 05 nov 2015 12:36
door abbs
Hallo, :welkom:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Re: verwijderen foutmelding

Geplaatst: 06 nov 2015 22:43
door mahmar
In vervolg op mijn vorige vraag; zoals verzocht FRST gedownload en laten scannen:
Logs staan imn de bijlage.

Ik hoop dat jullie kunnen aangeven welke stappen te ondernemen.

Re: verwijderen foutmelding

Geplaatst: 07 nov 2015 09:23
door abbs
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..