Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

 
Jenneke31
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 okt, 2015 16:32:15
Kennisniveau: (1) Beginner

Computer is zeer traag geworden

ma 05 okt, 2015 16:46:09

Hoi,

Mijn computer is zeer traag geworden. Hij maakt ook veel geluid alsof het continu programma's opent.
Ik ben een leek met computers dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?
Ik heb het rsit bestand toegevoegd.
log.txt


Groet!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

 
Jenneke31
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 okt, 2015 16:32:15
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: Computer is zeer traag geworden

ma 05 okt, 2015 17:37:59

Ik heb nu ook de hitman pro uitgevoerd. Zie bijlage.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 
Gebruikersavatar
iEscape
Moderator
Moderator
Berichten: 6422
Lid geworden op: ma 18 okt, 2010 12:50:25
OS: macOS Mojave 10.14.6 & W10Pro&Home
AV: MBAM Pro
FW: Little Snitch (macOS)

Re: Computer is zeer traag geworden

ma 05 okt, 2015 18:30:19

@ Jenneke31,

:welkom:

Prima :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
 
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 6883
Lid geworden op: zo 17 mar, 2013 23:40:56

Re: Computer is zeer traag geworden

ma 05 okt, 2015 19:37:08

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
    Java 7 Update 25
    Java(TM) 6 Update 7
    Vuze_Remote Toolbar
Herstart de computer.

Stap 2:
Download Afbeelding Zoek.zip naar het bureaublad.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Wanneer je internet browser of virusscanner een melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Pak het bestand Zoek.zip uit en verplaats Zoek.exe naar je bureaublad.
  • Windows XP: Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista,7,8,8.1 en 10: Rechtsklik op Zoek.exe en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Wacht geduldig totdat Zoek verschijnt, dit zal maximaal 1 minuut duren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
    standardsearch;
    installedprogs;
    emptyjava;
    emptyflash;
    emptyiecache;
    emptyffcache;
    emptychrcache;
    {ba14329e-9550-4989-b3f2-9732e92d17cc};c
    {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D};c
    {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17};c
    C:\Program Files (x86)\Vuze_Remote;fs
    C:\Program Files (x86)\ConduitEngine;fs
    C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar;fs
    C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job;f
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
    @=-;r64
    abjz20ve.sys;s
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start Zoek.exe dan opnieuw en klik op zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Sluit het geopende logje.
  • Post het bestand c:\zoek-results.log als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
 
Jenneke31
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 okt, 2015 16:32:15
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: Computer is zeer traag geworden

ma 05 okt, 2015 21:00:09

Hoi,

Super dat je me zo snel helpt! :)

Ik ben nog maar bij stap 1 en de vuze remote toolbar kan ik niet verwijderen. Ik klik wel op verwijderen in het configuratiescherm, bij programma en onderdelen en klik ook op uninstall.
Maar verder gebeurt er niks. Is hier nog een andere manier voor?
 
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 6883
Lid geworden op: zo 17 mar, 2013 23:40:56

Re: Computer is zeer traag geworden

ma 05 okt, 2015 21:39:05

Sla dat dan maar over en ga verder met stap 2.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
 
Jenneke31
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 okt, 2015 16:32:15
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: Computer is zeer traag geworden

ma 05 okt, 2015 22:01:57

Vuze heb ik uiteindelijk toch kunnen verwijderen.
Het zoek.results bestand staat in de bijlage.

Dank!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 6883
Lid geworden op: zo 17 mar, 2013 23:40:56

Re: Computer is zeer traag geworden

ma 05 okt, 2015 22:24:51

Let op:Pak het bestand Zoek.zip eerst uit en verplaats daarna Zoek.exe naar je bureaublad.
Start Zoek opnieuw vanaf je bureaublad:
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Windows XP: Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista,7,8,8.1 en 10: Rechtsklik op Zoek.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list];r
    "C:\Users\Bart\Desktop\BitTorrent\bittorrent.exe"=-;r
    C:\Users\Bart\Desktop\BitTorrent;fs
    C:\Windows\SysNative\tasks\RMSchedule;f
    C:\Windows\SysNative\tasks\RMSmartUpdate;f
    C:\Program Files (x86)\Registry Mechanic;fs
    C:\Users\Bart\Program Files (x86)\DNA;fs
    C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\extensions\{CAFEEFAC-0016-0000-0017-ABCDEFFEDCBA};fs
    ojpijjmpahflnipadmlpgbjmagmjchkk;chr
    ffdefaults;
    iedefaults;
    autoclean;
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start Zoek.exe dan opnieuw en klik op zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Sluit het geopende logje.
  • Post het bestand c:\zoek-results.log als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
 
Jenneke31
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 okt, 2015 16:32:15
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: Computer is zeer traag geworden

di 06 okt, 2015 10:21:19

Ik heb het nog een keer geprobeerd. Zie bijlage.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 6883
Lid geworden op: zo 17 mar, 2013 23:40:56

Re: Computer is zeer traag geworden

di 06 okt, 2015 17:16:23

Stap 1:
Download Afbeelding AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's.
Windows XP: Dubbelklik op AdwCleaner.
Windows Vista,7,8,8.1 en 10: Rechtsklik op AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Klik op Scannen.
Na het scannen, klik op Verwijderen.
In het venster '- AdwCleaner – Programma's sluiten -' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen verdwijnen, dit is normaal.
Na het verwijderen verschijnen 2 meldingen:
In het venster '- AdwCleaner – Informatie -' klik op OK.
In het venster '- AdwCleaner – Herstart benodigd -' klik op OK.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt als bijlage in je volgend bericht.

Stap 2:
Download Afbeelding MalwareBytes' Anti-Malware (website).
(het bestand mbam-setup-x.xx.x.xxxx.exe wordt dan gedownload)
Na het downloaden, dubbelklik erop om het programma te installeren.
Verander geen instellingen tijdens de installatie.

De eerste keer na installatie krijg je een aantal mogelijkheden:
Let op: Haal het vinkje weg bij Start de gratis probeer versie van Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Als je een antivirus-programma actief hebt, stop dat dan eerst. Het scannen met MBAM gaat dan een stuk sneller.

In het opstartscherm van Malwarebytes' Anti-Malware, klik op de knop "Scan Nu".
Als de melding verschijnt "Er zijn updates beschikbaar", klik dan op "Nu Bijwerken". Het scannen start daarna automatisch.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Verwijder geselecteerde" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Klik in Malwarebytes op "Historie > Programmalogboeken".
Klik op het recentste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
Afbeelding
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

Stap 3:
Vertel hoe het inmiddels gaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
 
Jenneke31
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 okt, 2015 16:32:15
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: Computer is zeer traag geworden

di 06 okt, 2015 21:44:41

Hoi,

Ik heb inmiddels stap 1 en 2 uitgevoerd. De bestanden staan in de bijlage.

De computer is al iets sneller. Net nog niet toen de computer opnieuw ging opstarten na de scan van malware, maar misschien is dat normaal?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 6883
Lid geworden op: zo 17 mar, 2013 23:40:56

Re: Computer is zeer traag geworden

di 06 okt, 2015 22:14:06

We kijken verder.

Stap 1:
Download Afbeelding esetsmartinstaller_enu.exe.
Dubbelklik erop om het te starten.
Vink aan YES, I accept the Terms of Use.
Klik op Start
Selecteer "Enable detection of potentially unwanted applications".
Klik op "Advanced Settings".
Zet een vinkje bij:
- Remove found threats
- Scan archives
- Scan for potentially unsafe applications
- Enable Anti-Stealth technology

Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met ESET gaat dan sneller.
Klik op Start
De computer wordt nu gescand. Dit kan een poos duren...
Na het scannen kan je het venster sluiten.
Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner weer in.
Ga met de verkenner naar de map "C:\Program Files\ESET\ESET Online Scanner" of "C:\Program Files (x86)\ESET\ESET Online Scanner", afhankelijk van de Windows versie.
Post het daar aanwezige bestand log.txt als bijlage in je volgend bericht.

Stap 2:
Download ZHPDiag via onderstaande link:
- ZHPDiag (klik op de blauwe knop 'Télécharger')
Bewaar het op je bureaublad.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag.

Afbeelding ZHPDiag uitvoeren
  • Windows XP: Dubbelklik op ZHPDiag3.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista,7,8,8.1 en 10: Rechtsklik op ZHPDiag3.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op "I agree" in het openingsscherm "TERMS OF USE".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPDiag.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgende bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
 
Jenneke31
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 okt, 2015 16:32:15
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: Computer is zeer traag geworden

wo 07 okt, 2015 12:08:15

stap 1:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 
Jenneke31
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 05 okt, 2015 16:32:15
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: Computer is zeer traag geworden

wo 07 okt, 2015 12:20:46

stap 2:

Zijn toch best veel bedreigingen die de scanners tegen komen of niet?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 
PeterJ
Security Helper
Security Helper
Berichten: 6883
Lid geworden op: zo 17 mar, 2013 23:40:56

Re: Computer is zeer traag geworden

wo 07 okt, 2015 19:23:41

De gevraagde logbestanden tonen niet alleen ongewenste items, ook legitieme items.

Stap 1:
Download ZHPfix naar het bureaublad.
ZHPFix installeren:
  • Windows XP: Dubbelklik op ZHPFix.exe om het programma op te installeren.
  • Windows Vista,7,8,8.1 en 10: Rechtsklik op ZHPFix.exe en klik op "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik meerdere keren op "Suivant" en vervolgens op "Installer" om het programma te installeren.
  • Klik daarna op "Terminer".

Kopieer onderstaande code volledig:
Script ZHPFix
P2 - FPN: [HKCU] [@bittorrent.com/BitTorrentDNA] - (.BitTorrent, Inc..) -- C:\Users\Bart\Program Files (x86)\DNA\plugins\npbtdna.dll
P2 - FPN: [HKLM] [@bittorrent.com/BitTorrentDNA] - (.BitTorrent, Inc..) -- C:\Program Files (x86)\DNA\plugins\npbtdna.dll
[MD5.00000000000000000000000000000000] [APT] [AviraSpeedup] (...) -- C:\Program Files (x86)\Avira\AviraSpeedup\avira_system_speedup.exe (.not file.)   [0]
[MD5.00000000000000000000000000000000] [APT] [{2A175DB3-C66E-4904-8CC5-40302F2DB797}] (...) -- C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe (.not file.)   [0]
[MD5.00000000000000000000000000000000] [APT] [{B301BA12-E8E1-4F97-8051-FF2E097899A8}] (...) -- C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe (.not file.)   [0]
O39 - APT: AviraSpeedup - (...) -- C:\Windows\System32\Tasks\AviraSpeedup   [3320]
O42 - Logiciel: DNA - (.BitTorrent Inc..) [HKCU][64Bits] -- BitTorrent DNA
O43 - CFD: 2009/02/24 19:51:09 - [] D -- C:\Program Files (x86)\DNA
O43 - CFD: 2010/03/11 13:54:46 - [] D -- C:\ProgramData\Azureus
O43 - CFD: 2013/02/23 21:56:42 - [] D -- C:\ProgramData\McAfee
O43 - CFD: 2013/08/08 13:52:10 - [] D -- C:\ProgramData\Norton
O43 - CFD: 2010/05/07 18:00:07 - [] D -- C:\ProgramData\NortonInstaller
O43 - CFD: 2015/10/04 16:31:16 - [] D -- C:\ProgramData\Skype
O43 - CFD: 2011/10/18 14:27:40 - [] D -- C:\ProgramData\Skype Extras
O43 - CFD: 2013/08/08 13:52:09 - [] D -- C:\ProgramData\Symantec
O43 - CFD: 2013/10/26 19:43:26 - [] D -- C:\Users\Bart\AppData\Roaming\Azureus
O43 - CFD: 2014/03/03 21:56:34 - [] D -- C:\Users\Bart\AppData\Roaming\DNA
O43 - CFD: 2011/02/20 13:41:55 - [] D -- C:\Users\Bart\AppData\Roaming\LimeWire
O43 - CFD: 2015/02/09 21:45:20 - [] D -- C:\Users\Bart\AppData\Roaming\Skype
O43 - CFD: 2011/11/02 10:11:38 - [] D -- C:\Users\Bart\AppData\Roaming\skypePM
O43 - CFD: 2009/02/24 19:51:10 - [] D -- C:\Users\Bart\AppData\Local\DNA
O43 - CFD: 2014/10/16 16:08:54 - [] D -- C:\Users\Bart\AppData\Local\Skype
O87 - FAEL: "{3B64598A-2611-4129-BF5D-74D5611CADE9}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\LimeWire\LimeWire.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{02A382C3-9244-46A8-99E9-0F724AFABB20}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\LimeWire\LimeWire.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{F50A4CC7-00D7-441E-9B49-762B60D141B9}" [In-None-P6-TRUE] .(.BitTorrent, Inc. - DNA.) -- C:\Program Files (x86)\DNA\btdna.exe
O87 - FAEL: "{408A01AB-50F6-4AA0-9B6F-05B0EABAA9F7}" [In-None-P17-TRUE] .(.BitTorrent, Inc. - DNA.) -- C:\Program Files (x86)\DNA\btdna.exe
O87 - FAEL: "TCP Query User{5B858571-11C4-4E76-A671-1C66FA10CFB7}C:\users\bart\program files (x86)\dna\btdna.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\users\bart\program files (x86)\dna\btdna.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{8BB4586B-EF25-4E27-9845-4819CCC006E2}C:\users\bart\program files (x86)\dna\btdna.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\users\bart\program files (x86)\dna\btdna.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "TCP Query User{248462C8-39DC-490C-81E0-5D7C85012054}C:\users\bart\program files (x86)\dna\btdna.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\users\bart\program files (x86)\dna\btdna.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{F43033EB-E1AB-4941-9903-ADD20242259F}C:\users\bart\program files (x86)\dna\btdna.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\users\bart\program files (x86)\dna\btdna.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "TCP Query User{79A2E18D-E408-4461-95EF-3AB863EB0F60}C:\users\bart\desktop\bittorrent\bittorrent.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\users\bart\desktop\bittorrent\bittorrent.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{3E94C282-CF0F-4BC3-A515-80DC314881F9}C:\users\bart\desktop\bittorrent\bittorrent.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\users\bart\desktop\bittorrent\bittorrent.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "TCP Query User{016AB962-C8C9-4746-9835-976114628A72}C:\users\bart\desktop\bittorrent\bittorrent.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\users\bart\desktop\bittorrent\bittorrent.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{C0713788-7A97-4D2F-B7A0-9FFDAFBA580F}C:\users\bart\desktop\bittorrent\bittorrent.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\users\bart\desktop\bittorrent\bittorrent.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{D4538267-8956-4B5F-8AC5-2DCDBEF6803E}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Users\Bart\Desktop\BitTorrent\BitTorrent.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{B311D8F3-F7DB-445E-9AED-E17DBEEBFA66}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Users\Bart\Desktop\BitTorrent\BitTorrent.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "TCP Query User{0FD54192-6BDA-4CB8-A303-0C5525B59918}C:\program files (x86)\java\jre6\bin\javaw.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\java\jre6\bin\javaw.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{80EAEC90-9539-42ED-8C7E-5278B7715A1F}C:\program files (x86)\java\jre6\bin\javaw.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\java\jre6\bin\javaw.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{E3195950-3C10-46A3-9A44-7736CBEEF1EF}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\MyPoi UnitedConsumers\MyPoiUnitedConsumers.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{B52606C1-A086-49B8-85EE-3986F4314971}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\MyPoi UnitedConsumers\MyPoiUnitedConsumers.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "TCP Query User{91F8892B-45EF-4AB4-9070-5B754FEF42B8}C:\program files (x86)\vuze\azureus.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\vuze\azureus.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{4C4AC97C-4FF1-4F16-B1B2-B153DAA6F6D2}C:\program files (x86)\vuze\azureus.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\vuze\azureus.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "TCP Query User{8B928C99-AEFA-4101-A12E-BD8C22EA4DC2}C:\program files (x86)\kodak\kodak software updater\7288971\program\kodak software updater.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\kodak\kodak software updater\7288971\program\kodak software updater.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{B03555C2-48A0-46C2-8967-7723F101C6DA}C:\program files (x86)\kodak\kodak software updater\7288971\program\kodak software updater.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\kodak\kodak software updater\7288971\program\kodak software updater.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{5455F95A-A391-491E-B09C-25F64BE47434}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{82DFC65F-DF14-4A02-AF5D-DF648C067554}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{EA04091F-7ED2-4774-8672-2DCCBE4D901D}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\sid meier's civilization v\CivilizationV.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{C5E06BF4-1E0E-4E57-B4F5-998F1699B432}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\sid meier's civilization v\CivilizationV.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{82042C1D-B3F0-4C17-A27A-B9FBB97FF24E}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Raptr\raptr.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{AE41DE0D-B381-406F-BEBE-21E9B6051D7B}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Raptr\raptr.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{C3666654-2BF2-4FF2-87F6-35A6011ACE81}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Raptr\raptr_im.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{6A67886F-08C3-40AE-B23D-2FCD4F734D27}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Raptr\raptr_im.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{328C1B24-881D-4994-ABB3-40914A555DE9}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Firaxis Games\Sid Meier's Civilization 4\Civilization4.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{F31FA575-7B87-4BDC-B759-E15BDC4AEA60}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Firaxis Games\Sid Meier's Civilization 4\Civilization4.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{8BD3192E-43DB-4134-8080-507F9402A4ED}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Vuze\Azureus.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{45C393DA-8B4C-461B-814D-5521627DFCCE}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Vuze\Azureus.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "TCP Query User{4265F3E5-5844-4244-A78F-12862670EE1D}C:\program files (x86)\sopcast\sopcast.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\sopcast\sopcast.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{28DFFA30-0C02-498D-942E-00034F2154BD}C:\program files (x86)\sopcast\sopcast.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\sopcast\sopcast.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "TCP Query User{F89ED49B-A89B-4924-A095-C2B91B37737E}C:\program files (x86)\sopcast\adv\sopadver.exe" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\sopcast\adv\sopadver.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "UDP Query User{03C50BCA-25AF-473C-8CBA-794C527886A7}C:\program files (x86)\sopcast\adv\sopadver.exe" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\program files (x86)\sopcast\adv\sopadver.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{8642CCDA-D008-4307-81A1-A40EE417C8F5}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\sid meier's civilization v\Launcher.exe (.not file.)
O87 - FAEL: "{D411D5B1-DE36-488F-9027-54646407B9DC}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\sid meier's civilization v\Launcher.exe (.not file.)
EmptyPrefetch


Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit.
ZHPFix uitvoeren:
  • Dubbelklik op de snelkoppeling Afbeelding ZHPFix op het bureaublad.
  • De geselecteerde scriptcode wordt in het venster van ZHPFix geplakt. Gebeurt dit niet automatisch, rechtsklik dan in het venster van ZHPFix en klik op Plakken.
  • Druk op de knop "Importeren".
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent.
Post het logbestand met de naam "ZHPFix[r1].txt" als bijlage in je volgend bericht.

Stap 2:
Zijn er nog problemen merkbaar ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten