Gesloten
1
Dames en heren,

Al enige tijd last van een trojan op mijn laptop. Adwcleaner en Malware hebben wel al infecties gevonden, en deze ook verwijderd. Maar het blijft terug komen. Vandaar dat ik om jullie hulp vraag.

Hieronder wat bestanden toegevoegd, ik hoop dat ik het met jullie hulp eindelijk kan oplossen.

Met vriendelijke groet,

Martijn
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Goedenavond,

ik zie dat er al verschillende tools zijn uitgevoerd - laten we eens beginnen met het volgende:

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    installedprogs;
    startupall;
    services-list;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Goedemorgen maar weer,

hier is stap 2 en dank je wel BartBlaze
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Goedemorgen,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    msconfigcheck;
    autoclean;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Hierna, ter controle:

Download de Afbeelding Panda Cloud Cleaner naar het bureaublad.

Panda Cloud Cleaner uitvoeren
  • Dubbelklik op "PandaCloudCleaner.exe" om de tool te installeren.
  • Wanneer u een melding van het gebruikersaccountbeheer krijgt staat u dit toe door op "Ja / Yes" te klikken.
  • Klik vervolgens op "Accept and Scan".
  • Gebruik de computer verder niet en wacht tot de scan gereed is.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u op het pijltje naast de gedetecteerde items.
  • Klik vervolgens op "view report" en sla dit logbestand op het bureaublad op.
  • Onderneem nog geen verdere acties, maar voeg het logbestand eerst als bijlage toe aan het volgende bericht.
Volg me op Twitter: @bartblaze
Mijn persoonlijke blog: Blaze's Security Blog

Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”