Gesloten
17
Goedenmorgen,
Ja Ik kreeg een popupscherpje dat GData schadelijke software aangetroffen had en dat was die Malware. Ik heb dat weggeklikt omdat ik het vertrouwen had dat dat niet zo was omdat de link van dit forum kwam. Heb dat andere popup schermpje van de AppStore niet meer aangetroffen tot nu toe.

Is het handig om Malware er o te laten staan en dat te gebruiken?
18
Hallo,

Ja hoor Malwarebytes Anti-Maleware kan je prima naast G Data blijven gebruiken. Wellicht was de melding van G Data trouwens ook niet voor Malwarebytes zelf, maar vanwege het feit dat een proces van dit programma iets gedetecteerd had en G Data het daarop voor de tweede maal detecteerde. Dan ziet G Data het proces wat een bewerking uitvoerde op de schadelijke software en dat was op dat moment Malwarebytes.

Maar als er verder geen problemen meer zijn kunnen de gebruikte tools en logbestanden weer opgeruimd worden.. :good:

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.
Afbeelding
Adware en Browser Hijackers voorkomen
Hoe kunt u adware en Browser Hijackers voorkomen? Steeds meer en meer vormt "adware" en alle andere potentieel ongewenste software in de categorie PUP één van de meest voorkomende computerproblemen. In het onderstaande artikel leest u meer informatie.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”