last van malware,ongevraagde internetreclame

Gesloten onderwerpen. Stuur een privé bericht naar een Moderator of de Administrator om het topic weer te laten openen.
Gesloten
Gebruikersavatar
tonyo
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2015 13:30
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: 64 bit
AV: avg,ccleaner
AM: malware byte ,spybot
FW: van windows en avg

#1

05 aug 2015 14:03

heey goedemiddag

Zou iemand mij kunnen helpen,
Ik denk dat er malware op mijn computer staat het lukt me niet om het te verwijderen ,er staat een mapje genaamd adwcleaner met volgens mij nog meer malware in dat mapje ik krijg het niet weg met de beveiliginng op mijn pc

Kan iemand mij mischien helpen
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42036
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Gegeven likes: 8
Ontvangen likes: 11
Contacteer:

#2

05 aug 2015 14:05

Hallo en welkom op het forum,

Voer als eerste RSIT eens uit dan kunnen we even verder kijken.

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Gesloten

Terug naar “Opgeloste problemen / logs”